جانشین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

برپایی بیش از 31 موکب جهت پذیرایی از زائران اربعین حسینی

کد خبر : 13768
سه شنبه 23 مهر 1398 - 12:58

علی نژاد گفت: سه موکب در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی و موکب های دیگری در شهرها و استان های مختلف مرزی کشور راه اندازی شده اند که به زائران سیدالشهدا (ع) خدمت رسانی میکنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران وکارخانجات کشور، سبحان محمد علی نژاد جانشین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین سیدالشهداء (ع) با کمک و هماهنگی با کارخانجات و مراکز کار و تولید کشور تا کنون بیش از 31 موکب جهت اسکان و پذیرایی از زائران راه اندازی و برپا کرده است.
علی نژاد در خصوص موکب های راه اندازی شده برای خدمت رسانی به زائرین اربعین سیدالشهداء (ع) افزود: از موکب های بر پا شده، 28 موکب در شهرها و استان های مختلف مرزی کشور و سه موکب در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی میباشد که جهت خدمت رسانی به زائران سیدالشهدا (ع) فعالیت می کنند.

سبحان محمد علی نژاد در خصوص اقدامات انجام گرفته توسط بسیج کارگران و کارخانجات استان های کشور در این ایام گفت: بسیج کارگران و کارخانجات در استان های مختلف علاوه بر اسکان روزانه حدود 15 هزار نفر از زائران در موکب ها، روزانه بیش از 32 هزار پرس غذای گرم و بیش از 15 هزار میان وعده آماده و از زائران پذیرایی میکنند.

جانشین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به دیگر اقدامات این سازمان اشاره کرد و گفت: احداث 40 سرویش بهداشتی و40 واحد حمام به همراه واحدهای بهداری و فرهنگی، هماهنگی جهت اختصاص 75 هکتار از زمین‌‌های شهرک صنعتی قصر شیرین با امکانات زیر ساختی جهت پارکینگ خودروهای زائرین، تامین کاشی و سرامیک سرویس‌های بهداشتی احداث شده در مرز چذابه، بیش از 155 میلیون تومان کمک‌های نقدی و بیش از 400 میلیون تومان کمک‌های غیر نقدی شامل مواد خوراکی و غذایی و ... جهت توزیع و موارد دیگری از این قبیل گوشه ای از اقدامات سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در استان های مختلف بوده است.
علی نژاد در پایان گفت: موکب‌های دیگری نیز در حال تجهیز و استقرا هستند که عمده آن‌ها برای بازگشت زائرین برنامه ریزی شده‌اند که اخبار و گزارش آن متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

 

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه