در کارخانه فولاد ویان شهرستان کبودرآهنگ رخ داد:

برکزاری رزمایش پدافند غیر عامل در استان همدان

کد خبر : 14070
پنجشنبه 7 آذر 1398 - 13:14

همزمان با هفته بسیج، رزمایش پدافند غیر عامل در کارخانه فولاد ویان شهرستان کبودرآهنگ استان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با هفته بسیج، رزمایش پدافند غیر عامل در کارخانه فولاد ویان شهرستان کبودرآهنگ استان همدان برگزار گردید.

 این رزمایش به مناسبت هفته مبارک بسیج و با همت پایگاه مقاومت بسیج این کارخانه و با همکاری حوزه مقاومت بسیج کارگران وکارخانجات شهرستان کبودر اهنگ، فرمانداری وادارات خدمات رسان این شهرستان، هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس، آتشنشانی و... با هدف آموزش و ایجاد آمادگی لازم برای مقابله و کاهش صدمات و آسیبهای بمباران هوایی احتمالی با موفقیت انجام گرفت.

 طی این رزمایش برای تعداد 50 نفر از بسیجیان و نیروهای این کارخانه آموزشهای امداد و نجات مجروحین و اصول و روشهای پدافند غیر عامل توسط مربیان مربوطه انجام گرفت.

 این رزمایش که بدون اعلام قبلی انجام میگرفت مراکز مختلف شهرستان در مدت زمان بسیار کوتاه در صحنه حاضر شده و نسبت به ماموریتهای خود اقدام نمودند، آتشنشانی شهرستان و آتشنشانی کارخانه با سرعت عمل لازم وارد صحنه شده و آتش سوزی را مهار و سپس نیرو های امداد و اورژانس مصدومین را به بیمارستان منتقل نمودند، مراکز دیگر نیز خرابیهای بوجود آمده را ترمیم نمودند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه