برگزاری دوره آموزشی آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد ویژه کارگران مجتمع کاشی میبد

کد خبر : 6805
دوشنبه 27 دی 1395 - 07:26

به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حوزه بسیج کارگری شهرک صنعتی جهان‌آباد میبد،‌ دوره آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد ویژه کارگران مجتمع کاشی میبد و مدیران اداری و منابع انسانی سایر واحدهای تولیدی میبد برگزار شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء سطح دانش و آگاهی عمومی کارگران عنوان و خاطر نشان کرد: در راستای برنامه‌های هدفدار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد، تاکنون دوره‌های مشابهی ویژه کارگران شرکت‌های کاشی احسان، نارین، کیمیاسرام، ستاره و ... برگزار شده است.

علائی افزود: آگاهی و کسب مهارتهای رفتاری مهمترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بویژه اعتیاد است و برگزاری این دوره‌های آموزشی می‌تواند گامی موثر باشد.

در این دوره آموزشی که با حضور 33 نفر از کارگران میبد برگزار شد در خصوص اعتیاد و خشونت، روش‌های شناخت مواد و مخدرها، راه‌های پیشگیری از اعتیاد، آسیب‌های طلاق و  فضای مجازی و ارتباط گیری در شبکه‌های اجتماعی گفتگو شد.

حجت‌الاسلام زارعی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه میبد در این دوره آموزشی، ضمن تببین نقش و جایگاه ویژه خانواده در پیشگیری از ناهنجاریهای اجتماعی تصریح کرد: در صورتی که مهارت‌های اجتماعی از دوران طفولیت به کودکان آموزش داده شود شاهد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی خواهیم بود.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه