شیفت ایثار:

برگزاری رزمایش شیف ایثار در کارخانجات استان آذربایجان شرقی

کد خبر : 13650
یکشنبه 7 مهر 1398 - 13:41

رزمایش شیفت ایثار به همت بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس رزمایش شیفت ایثار به همت بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان برگزار گردید.

محمد جواد عقلمندی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی در این رزمایش بر توانایی کارگران بسیجی استان در تمامی حوزه های صنعتی تاکید نمود و افزود: با بها دادن به دانش بومی کارگران بخش صنعت استان و کشور هرگونه تهدید و تحریم به فرصت تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: شیفت ایثار یک نگاه جهادی و حماسی در بین کارگران بسیجی است برای کمک به تولید و صنعت و منافع ملی، که سرآغاز آن از کار روزمره هر فرد تعریف می شود، که همانند قطره هایی هستند که جمع می گردند و دریایی از ایثار تحویل جامعه می دهد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی بیان کرد: شیفت ایثار این نگاه را تجلی میکند تا کارگران با اشراف به محیط داخل و خارج تولید و با تعامل با کارفرما اقداماتی را انجام دهند تا از من به ما رسید.

گفتنی است رزمایش اقتدار عاشورایی شیفت ایثار در بیش از 14 واحد تولیدی و صنعتی استان آذربایجان شرقی برگزار گردیده که در آن کارگران بسیجی این استان به صورت رایگان و بصورت ایثارگرانه به کار و تولید مشغول شدند.

رزمایش شیفت ایثار با هدف اعلام آمادگی کارگران بسیجی برای مقابله با بحران های اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید در استان ها برگزار می شود، در این رزمایش کارگران یک روز یا ساعتی از روز را در محل کارخانه خود بصورت رایگان خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه