همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شد:

برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در استان آذربایجان شرقی

کد خبر : 17231
چهارشنبه 7 مهر 1400 - 11:38

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رزمایش کمک های مومنانه در استان آذربایجان شرقی با توزیع بیش از 15 هزار بسته معیشتی برای حمایت ازخانواده‌های نیازمند کارگران برگزارگردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مراسم نمادین رزمایش کمک های مومنانه بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی با حضور مسئول سازمان، امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان بستان آباد در سرم سازی شهید قاضی برگزار گردید.

حبیب دباغی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان در این مراسم گفت: با تکیه بر رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری( مدظله العالی) مبنی بر ادامه یافتن نهضت کمک مومنانه، این امر خداپسندانه با توزیع بیش از 15 هزار بسته معیشتی برای حمایت ازخانواده‌های نیازمند کارگران در هفته دفاع مقدس برگزارگردید.

وی همچنین افزود: از نکات حائز اهمیت در این مرحله از نهضت کمک مومنانه استفاده از اقلام سبد معیشتی صد در صد تولید داخل کشوراست که با هدف رونق در بخش تولید و حمایت و پشتیبانی از کالا‌های داخلی و ارائه بسته‌هایی با کیفیت بالاتر انجام شده است.

امام جمعه شهرستان بستان آباد نیز در این مراسم ضمن تقدیرو تشکر از خیرین و برگزار کنندگان این مراسم ، ابراز امیدواری کرد در ایران اسلامی شاهد هیچگونه فقر و تنگدستی نباشیم.

انتهای پیام/


 

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه