همزمان با روز بسیج کارگران و کارخانجات انجام شد:

برگزاری شیفت ایثار در155پایگاه بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان

کد خبر : 15175
دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 13:48

به مناسبت هفته بسیج کارگری روز چهارشنبه مورخ10/02/99رزمایش شیفت ایثار در155پایگاه بسیج کارگری سطح استان اصفهان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگارسازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات، رزمایش شیفت ایثار در155پایگاه بسیج کارگران و کارخانجات در سطح استان اصفهان برگزار گردید.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان در تشریح نحوه اجرای این طرح درکلیه کارخانجات و در کارخانه ذوب‌آهن به عنوان کارخانه صنعت مادر به صورت اختصاصی بیان کرد: در این شیفت کارگران بسیجی حوزه شهید تندگویان نسبت به جمع‌آوری ضایعات مورد نیاز فولادسازی و تکمیل پروژه‌های عقب‌افتاده شرکت اقدام کردند.

سرهنگ مهرابی در ادامه افزود: در سایر کارخانجات این طرح درقالب برنامه هایی همچون شیفت ایثار، نت دستگاه ها، گند ضدایی وضد عفونی مجموعه ها و.. صورت می پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای شیفت ایثار محدود به هفته کارگر نیست و کارگران بسیجی استان در طول سال نیز این طرح را متناسب با نیاز کارخانه‌ها اجرا می‌کنند.

مهرابی اضافه کرد: با شیوع بیماری کرونا، نیروهای جهادی پایگاه‌های بسیج کارگران و کارخانجات با ضدعفونی سطح کارگاه‌ها به مقابله با این بیماری پرداختند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان تصریح کرد: ۴۸ کارگاه خانگی تولید ماسک توسط خواهران کارگر بسیجی و همسران کارگران برپا شد که تاکنون بیش از یک میلیون ماسک تولید و عرضه کرده‌اند.

وی افزود: بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان با پشتیبانی از گروه‌های جهادی کارگری با تهیه اقلام مورد نیاز نسبت به ساماندهی این گروه‌ها برای ضدعفونی معابر شهری اقدام کرد‌.

مهرابی در پایان تأکید کرد: فعالیت‌های جهادی گروه‌های کارگری محدود به دوران شیوع کرونا نیست و با همت کارگران بسیجی نسبت به تحقق شعار سال تلاش خواهیم کرد‌.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه