برگزاری نشست بصیرتی اقتصاد مقاومتی در پايگاه مقاومت بسيج شهرک صنعتی آق قلا

کد خبر : 8640
یکشنبه 15 مرداد 1396 - 09:55

همزمان با دهه كرامت، نشست بصيرتي در پايگاه مقاومت بسيج شهرک صنعتی آق قلا از حوزه بسيج كارگري شهید رجایی شهرستان آق قلا برگزار گرديد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، همزمان با دهه كرامت، نشست بصيرتي در پايگاه مقاومت بسيج شهرک صنعتی آق قلا گلستان حوزه بسيج كارگري شهید رجایی شهرستان آق قلا برگزار گرديد.


 امیرعلی یعقوبی فر مسئول بسیج کارگری استان گلستان طی این نشست با بيان مسائل سياسي روز و وضعيت منطقه از مديران صنعت خواست تا با تمام توان وبا تلاشهای جهادی و روحیه انقلابی در راستاي پيشبرد اقتصاد مقاومتي درسال تولید و اشتغال ، برابر منویات حضرت آقا ، تلاش نمايند، چرا كه رمز موفقيت ايران اسلامي در تمامی عرصه ها ، عمل به منويات مقام معظم رهبری ،تلاشهای جهادی و داشتن روحیه انقلابی است.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه نینوا استان گلستان ،با بیان تحلیلی ، نابودي كامل داعش و توطئه های استکبارجهانی به سردمداری شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار، در منطقه وخاور میانه را قطعي دانست.


دكتر سید حسن شریعت مديرعامل شركت رشد دانه گلستان که یکی از واحدهای تولیدی موفق در این شهرک میباشد، نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملكرد شركت به كارهاي انجام گرفته در راستاي پيشبرد اهداف اقتصاد مقاومتي و افزايش راندمان ، توليد و همچنين مباحث فرهنگي رفاهي صورت گرفته برای کارگران در این شركت پرداخت.


گفتنی است که در این شهرک صنعتی بیش از150واحد صنعتی تولیدی و فناوری با بیش از2500کارگرو متخصص مشغول بکار بوده و این شهرک صنعتی یکی از بزرگترین شهرکهای استان گلستان میباشد.


همچنین در پايان این دیدار که با حضورجناب سرهنگ پاسدارامیرعلی یعقوبی فر مسئول محترم سازمان بسیج کارگری سپاه نینوا استان گلستان ، فرمانده حوزه بسيج كارگري شهید رجایی آق قلا ، مديرعامل شهرک صنعتی آق قلا، مدیران عامل و متخصصین و جمعی از کارگران نمونه واحد های تولیدی و صنعتی شهرک ، تشکیل شده بود، از مسئولین پايگاه مقاومت بسيج و کارگران نمونه این شهرک ،قدردانی و تجليل بعمل آمد.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه