برگزاری نشست سرمربی با مربیان حلقه های صالحین استان آذربایجان غربی

کد خبر : 8526
سه شنبه 3 مرداد 1396 - 09:31

سرمربی حلقه صالحین استان آذربایجان غربی طی این نشست گفت: حلقه های صالحین در مراکز تولیدی و کارخانجات باید نقش آفرین و موثر باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، نشست صمیمی سرمربی استان با مربیان و فرماندهان حوزه های بسیج کارگری در تاریخ 96/4/27 در سالن جلسات مجتمع دخانیات استان با موضوع و تشریح کیفی سازی حلقه های صالحین و برنامه های سال 96 برگزار گردید.

 در ابتدای نشست بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، مسئول سازمان بسیچ کارگری بعد از عرض خیر مقدم در ارتباط با مسائل اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و اینکه تنها برون رفت کشور از معضلات و مشکلات اقتصادی عمل به منویات اقتصادی مقام معظم رهبری می باشد.

وی کنار رفتن مقوله جنگ نظامی و تسلیحاتی از طرف استکبار و جایگزینی مقوله جنگ اقتصاد و فرهنگ گفت: با توجه به شکست های دشمنان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین جنگ 33 روزه لبنان و فلسطین و عراق به این نتیجه رسیدند با توجه به هزینه های سنگین جنگ نظامی مقوله جنگ اقتصادی را در سرلوحه برنامه های نظامی خود قرار دهند.

وی ادامه داد مسئولین باید مردم را نسبت به آموزش های عمومی جنگ اقتصادی تعلیم و اذهان عمومی را برای مقابله با جنگ اقتصادی آماده نمایند. همچنین ایشان توجه به تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال برای نیروی داخلی و حمایت مصرف کنندگان به تولید داخلی را خواستار شدند.

در پایان فلسفه وجودی حلقه های صالحین را بسیار مبارک که می تواند نقش تعیین کننده ای در مراکز تولیدی ایجاد کند.

 در ادامه حاج آقا هاشم لو ارتباط صمیمی فرماندهان حوزه ها با مربیان در برنامه های صالحین را خواستار شدند و فعالیت هوشمندانه در فضای مجازی را و همچنین برجسته نمودن کم و کیف برنامه های صالحین در واحدهای تولیدی را از انتظارات استان دانستند.

وی به نقش آفرینی حلقه های صالحین را در مراکز تولیدی در راستای کمک به تولید داخلی و بهره وری بیشتر تاکید کردند. و خواهان ارتباط تنگاتنگ حلقه های صالحین با کارفرمایان با عنوان بازوی اصلی تولید و رفع موانع تولید شدند.

در پایان نشست مربیان و فرماندها حوزه ها به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه