برگزاری همایش بسیج تجلی حضور

کد خبر : 9837
شنبه 11 آذر 1396 - 10:15

به همت مدیر کل تامین اجتماعی و نایب رئیس شورای قشر بسیج کارگریاستان یزد و پایگاه شهدای کارگرهمایش بسیج تجلی حضور با هدف تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس با حضور مشاور ایثارگران تامین اجتماعی کشور ،مسئول سازمان بسیج کارگری و جمعی از بسیجیان و مسئولین استان در یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، به همت مدیر کل تامین اجتماعی و نایب رئیس شورای قشر بسیج کارگری استان یزد  و پایگاه شهدای کارگرهمایش بسیج تجلی حضور با هدف تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس با حضور مشاور ایثارگران تامین اجتماعی کشور ،مسئول سازمان بسیج کارگری و جمعی از بسیجیان  و مسئولین استان  در یزد برگزار شد.

در این مراسم محمد صابری نایب رئیس شورای قشر بسیج کارگری و مدیر کل  تامین اجتماعی استان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین این همایش  در مدح وکرامت بسیجیان و اهداف مقدس آنان در نظام جمهوری اسلامی مطالبی بیان نمود.

وی همچنین پیروزیهای اخیر جبهه مقاومت اسلامی در عراق وسوریه و شکست گروهک تکفیری - صهیونیستی داعش را برگ زرینی از اتحاد و همدلی نیروهای مردمی بسیج در کشور های منطقه دانست و آنرا از آثار بزرگ دستاوردهای این تشکلهای مردمی با نام بسیج دانست .

در ادامه این مراسم دکتر توحیدی فر مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز نسبت به بیان مطالبی در خصوص گرامیداشت هفته بسیج و ضرورت وجودی آن در جامعه پرداخت .

از دیگر سخنرانان این همایش عبدالخالق حبیبی مشاور مدیرعامل سازمان در امور ایثارگران سازمان تامین اجتماعی بود، وی ضمن ارائه گزارشی از آمار پرسنل نیروهای ایثارگر (جانباز وآزاده ) وخانواده های معظم شهداء در سازمان به رویکرد مثبت مدیران ارشد سازمان در امور کارکنان ایثارگر پرداخت .

شایان ذکر است این همایش که با برنامه هایی همچون اجرای سرود عاشقان ولایت و همچنین روایت خاطرات دوران جنگ توسط سردار فرهنگدوست یکی از جانبازان ویادگاران دوران دفاع مقدس همراه شد، مورد استقبال و توجه حضار قرار گرفت.

در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدیه از ٧ نفر از همکاران جانباز قطع عضو بازنشسته و همچنین خانواده شهیدسید رضاپاک نژاد تجلیل وقدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه