مناسبت هفته کار و کارگر:

برگزاری همایش نقش بانوان در عرصه کار و تولیددر استان آذربایجان شرقی

کد خبر : 16572
سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 11:46

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، حبیب دباغی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی درهمایش تجلیل از بانوان کارآفرین در عرصه کار و تولید گفت: تحقق رونق تولید، مستلزم تامین پیش نیاز‌هایی‌است که نقش آفرینی بانوان در فراهم سازی و تسریع روند تحقق آن، بسیار برجسته است.

دباغی بااشاره به شعار سال گفت: بانوان می توانند نقش برجسته ای را در این زمینه ایفا نمایند که یکی از عرصه های اثربخشی بانوان، در تحقق شعار سال را می توان در نقش آنها به عنوان خانه دار و مادر خانواده جستجو کرد، نقشی که در قامت آن تا حدود بسیاری در انتخاب و خرید اقلام ایرانی مورد نیاز منزل می تواند بسیار برجسته باشد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر به نقش زنان در حصول توسعه اقتصادی و رونق بخشی تولید جامعه اظهار کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی این نقش آفرینی و حضور به معنای واقعی کلمه ارتقاء پیدا کرده است که البته همچنان برای دستیابی به پیشرفت های هر چه بیشتر ضرورت بکارگیری بانوان متخصص در حوزه های گوناگون، احساس می شود.

در آخر همایش با حضور فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد، مدیرکل کار، رفاه و امور اجتماعی استان، دبیر اجرایی خانه کارگر استان و مدیر شرکت داروسازی زهراوی از بانوان کارآفرین و نخبه با اهدا لوح تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه