با حضور فرماندهان حوزه‌های بسیج کارگری

برگزاری چهارمین همایش فصلی بسیج کارگری مازندارن

کد خبر : 585
سه شنبه 23 آبان 1391 - 06:17

چهارمین همایش فصلی حوزه‌های بسیج اداری-کارگری صبح روز دوشنبه پانزدهم آبان ماه با حضور فرماندهان حوزه های اداری کارگری این استان در شهرستان چالوس برگزار گردید.

 

این همایش که با محوریت هفته بسیج، طرح صالحین، بررسی برنامه های ابلاغی و اجرای آن در شش ماهه دوم سال آغاز به کار نمود با سخنرانی مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا و فرماندار شهرستان چالوس همراه بود.

سیدعبدالله موسوی مسئول سازمان بسیج کارگری مازندران ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد و خرسندی از برگزاری این همایش افزود: بحمدالله ما رتبه خوبی در اجرای طرح صالحین در سطح کشور در سال90 بدست آوردیم که نتایج بازرسی به عمل آمده از سوی سپاه کربلا در بین سازمان های اقشاری استان، نشان دهنده همین موضوع است.

سید قدیر رضایی فرماندار چالوس سخنران بعدی این همایش بود. وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر استان خراسان شمالی افزود: در انجام وظایف تمام قوا باید بر اساس قانون و حفظ وحدت باشند و همگی باید تابع دستورات ولی امر باشیم.

در ادامه جلسه ، محورهای ابلاغی و تبیین سیاستهای سازمان بسیج کارگری استان توسط مسئول سازمان بیان گردید.

پس از آن نتایج بازرسی به عمل آمده در شش ماهه اول توسط مدیریت های سازمان بیان و راهکارهای مناسب جهت رفع معایب و موانع اجرای هرچه بهتر برنامه ابلاغی در شش ماهه دوم ارائه گردید.

در خاتمه این همایش که در پایگاه حربن ریاحی هتل پارسیان آزادی خزر برگزار شده بود فرماندهان حوزه های اداری کارگری با ارائه پیشنهادات نسبت به پیگیری و اجرای دقیق برنامه های ابلاغی در شش ماهه دوم و برنامه ریزی مناسب در هفته بسیج و اقدامات جدی در پیگیری طرح صالحین و کیفی سازی آن مطالبی را بیان داشتند.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه