برگزاری کارگاه توانمندسازی مدیران تعلیم و تربیت بسیج کارگری کشور

کد خبر : 3336
شنبه 30 آبان 1394 - 15:53

کارگاه توانمندسازی مدیران تعلیم و تربیت رده های بسیج کارگری کشور به مدت 3روز در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، کارگاه توانمندسازی مدیران تعلیم و تربیت رده های بسیج کارگری کشور به مدت 3 روز از تاریخ 26  تا 28آبان ماه در سالن جلسات رضویه سازمان بسیج  مستضعفین برگزار شد.

پیاده سازی شجره طیبه صالحین بر اساس دستورالعمل قشر کارگری که فلسفه آن اسلامی کردن محیط های کارگری در جهت بالا بردن سطح بهره وری و ارتقاء سطح تولید می باشد که در این راستا نقش مسئولین پیاده سازی این برنامه بعنوان مدیران تعلیم و تربیت رده های بسیج کارگری بسیار با اهمیت می باشد.

 سخنران افتتاحیه این دوره دکتر رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب اسلامی به اهمیت کار و کارگر پرداخت و ضمن مطرح نمودن الگوی تربیت اسلامی بر اشاعه این طرح تاکید کردند و از مدیران تعلیم و تربیت این دوره خواستند  تا با استفاده از این طرح تولیدات و محصولات خود را، مطابق فرهنگ ایرانی اسلامی تهیه وتولید نمایند .

رمضانعلی طالبی مسئول سازمان بسیج کارگری  کشور به اهمیت و جایگاه تعلیم و تربیت در بسیج کارگری پرداخت و نقش  آن را در اقتصاد و تولید کشور بسیار سازنده دانست. طالبی با  اشاره به دغدغه های  مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد و فرهنگ بر گسترش  کمی و کیفی  طرح  تعلیم و تربیت در رده های بسیج کارگری تاکید نمود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین وکیلی مدیر تعلیم و تربیت این دوره گزارشی از روند  اجرای طرح تعلیم و تربیت در رده های بسیج کارگری پرداخت و  آماری از نتایج مثبت این طرح  ارائه نمودند.

حجت الاسلام وکیلی در خصوص گستردگی این طرح بزرگ گفت: این طرح تربیتی ثمرات  فراوانی در حوزه های مختلف فرهنگی  ،اجتماعی ،اقتصادی  و معرفتی داشته است.

از دیگر برنامه های  این دوره تشکیل  کار گروه های  آموزشی   و بررسی و نقاط قوت  وضعف طرح  تعلیم  وتربیت  در رده های بسیج کارگری بود که با حضور حجت الاسلام  امام پور و دسمی برگزار گردید. حجت الاسلام دسمی مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آموزشهای  دین مبین اسلام  جایگاه تعلیم و تربیت را بسیار مهم و حساس توصیف نمود.

حجت الاسلام  امام پور مسئول امور سرمربیان و اساتید سازمان بسیج از سخنرانان این دوره بودند. حجت الاسلام  امام پور نیز با اشاره به حدیثی از امام صادق علیه السلام  گفت: استفاده  از قوه عقل یکی از  روشهایی است که میتواند  به موفقیت این  طرح  کمک نماید. وی با شیوه های عقلانی میتوان   ضد ارزش ها  را از جامعه، پاک و ارزشهای والا را جایگزین  آن نمود و نقش اخلاق و آموزشهای اسلامی را تنها  راه برون رفت از مشکلات برشمردند.

 اختتامیه  این جلسه با تقدیر و تشکر  از برترینهای تعلیم و تربیت  ردههای بسیج کارگری پایان یافت.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه