برگزاری کارگاه توانمند سازی امر به معروف و نهی از منکر ویژه کارگران بسیجی استان یزد

کد خبر : 9871
یکشنبه 12 آذر 1396 - 10:25

کارگاه توانمند سازی امر به معروف و نهی از منکر ویژه جامعه کارگری استان یزد روز پنجشنبه با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری ،دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه الغدیر و 25 نفر از سرشبکه های ارشادی و تذکر لسانی در محل ساختمان اقشار بسیج سپاه الغدیر تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،کارگاه توانمند سازی امر به معروف و نهی از منکر ویژه  جامعه کارگری استان یزد روز پنجشنبه با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری ،دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه الغدیر و 25 نفر از سرشبکه های ارشادی و تذکر لسانی  در محل ساختمان اقشار بسیج سپاه الغدیر تشکیل شد.

در این کارگاه دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه الغدیر بیان داشت:امر به معروف و نهی از منکر، موضوعی بسیار حساس است و باید با مهر و عطوفت و انتخاب بهترین روشهای اخلاقی همراه گردد.

ملانوری ادامه داد:امر به معروف و نهی از منکر به طور مستقیم با دین و دنیا و آبروی افراد مرتبط است و از همین‌رو از حساسیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. بدیهی است همان گونه که رها کردن این واجب الهی، هلاکت بار و خطرآفرین است، اجرای آن نیز بدون رعایت حدود و توجه به شرائط ومراتب و روحیات و ظرفیت افراد، زیانبار خواهد بود. در قرآن کریم و سیره عملی بزرگان دین و سخنان آنان، نکات بسیار مهم و ارزشمندی وجود دارد که می‌توان از آنها برای انتخاب روش‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر مدد گرفت.

وی در ادامه در خصوص نحوه تذکر لسانی و ارشاد جامعه کارگری و شرایط مربوطه آموزش های لازم را با فراگیران ارائه کرد و تاکید کرد ارشاد با رعایت موازین شرعی و قانونی انجام شود.

قرار شد فراگیران با توجه به ابلاغیه های مربوطه نسبت به اجرای این فریضه مهم اقدام نمایند.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه