باحضور امام جمعه شیراز و دکتر رعیتی فرد:

برگزاری یادواره شهداء کارگری در شیراز

کد خبر : 14689
دوشنبه 21 بهمن 1398 - 13:01

یادواره شهدای کارگری استان فارس در محل انجمن صنفی کارگران ساختمانی با حضور خانواده معظم شهداء، امام جمعه محترم شیراز آیت الله دژکام و دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و بیش از هزار نفر از کارگران برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،یادواره شهدای کارگری استان فارس در محل انجمن صنفی کارگران ساختمانی با حضور خانواده معظم شهداء، امام جمعه شیراز آیت الله دژکام و دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،سرهنگ حمیدی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات فارس و بیش از هزار نفر از کارگران برگزار گردید.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این مراسم، با بیان احادیثی در باب ارزش و مقام شهید و همچنین ارزش کار و تلاش کارگر و داستان معروف بوسیدن دست کارگر توسط پیامبر اکرم(ص) بیان کردند و شهیدان کارگر مثل شهید برونسی و شهدای کارگر فارس را امام زادگان عشق و مصداق کسانی دانستند که با کسب حلال و لقمه حلال به درجات بالایی رسیدند و در دنیا و آخرت ان شاالله برای همیشه سربلندند.

ایشان ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات 2 اسفند اهمیت این انتخابات را بسیار زیاد دانستند و افزودند: در انتخابات پیش رو با آزمون مهم دیگری مواجه هستیم و برای تثبیت اقتدار ایران باید همگان پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: همه کسانی که سعی کرده‌اند تردیدی در مردم و تغییر مسیری در انقلاب ایجاد کنند، دوباره شاهد باشند که مردم با گام‌های استوار و اراده محکم آماده‌اند تا در انتخابات پیش رو سرنوشت خود را تامین و تنظیم کنند.

آیت الله دژکام بیان کرد: طی ۴۱ سال که از انقلاب گذشته است کاستی‌هایی در کشور وجود داشته اما این کاستی‌ها به آن معنا نیست که مردم در انتخابات حضوری پرشور نداشته باشند بلکه با اصلاح ساختارها باید به دنبال بهبود و توسعه کشور باشیم.

آیت الله دژکام آیت الله دژکام در ادامه بیان کرد: هر فردی که خواستار پیشرفت و قوت ایران است باید در انتخابات حاضر شود.

دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به شهادت سردار پرافتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی حال و هوایی متفاوت دارد، تقارن این روز بزرگ با چهلمین روز شهادت، سید الشهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که خون او دلیلی قاطع بر حقانیت انقلاب اسلامی بوده و قطعا چراغی روشن برای هدایت و به ثمر نشاندن این انقلاب بزرگ می باشد. صحنه ای عظیم و شگرف را رغم خواهد زد.

رعیتی فرد افزود: اکنون مردم شریف ایران اسلامی در آستانه دو آزمون بزرگ قرار گرفته اند، یکی جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و دیگری برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه ، که به لطف خدا و با درایت ملت فهیم ایران اسلامی مثل همیشه در این آزمون ها سربلند و پیروز خواهند بود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن دعوت از مردم فهیم و زمان شناس به ویژه جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی کشور برای حضور پرشور و حماسی در این صحنه های خطیر و تاریخ ساز گفت: انتظار می رود تا همه ما با تأیید راه شهیدان و تحکیم دستاوردهای انقلاب،  با همان روحیه انقلابی پاسدار خون شهیدان و همچون همیشه پشتیبان کشور، انقلاب و ولایت فقیه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه