در استان چهارمحال وبختیاری رخ داد:

برگزاری یادواره شهدای شرکت ورق خودرو

کد خبر : 14516
پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 12:23

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای شرکت ورق خودرو استان چهارمحال وبختیاری همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، با حضور سرداراستکی فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا(ع) برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای شرکت ورق خودرو استان چهارمحال وبختیاری همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، با حضور سرداراستکی فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا(ع) برگزار گردید.

سرداراستکی فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا(ع) به بیان ویژگیهای حضرت فاطمه(س) پرداختند و افزود: از ویژگیهای بارز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقوا، اخلاص، پاکی، ولایتمداری، شجاعت، تدبیروبرنامه ریزی، که ایشان را ازمبتکران اصلی  اداره عملیاتهای میدانی جبهه مقاومت  دانسته به نحوی که دشمنان با اینکه  دربیست سال گذشته باتمام توان ایشان را رصد میکردند هرگز نتوانستند کاری ازپیش ببرند و با اینکه ایشان به طور آشکار و با دعوت رسمی کشورعراق به آنجا رفته بودند، کوردلانه و بزدلانه ایشان رابه شهادت رساندند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا(ع) افزود: ما با دعوت و درخواست رسمی کشورهای منطقه در آنجا حضور داریم، اما آمریکا حضوری اشغالگرانه دارد و امنیت کشور های منطقه را به خطر انداخته است.

سرداراستکی درپایان به این موضوع اشاره کرد که: وظیفه  امروز ما مردم این است که دشمن رابشناسیم و با روشها و نقشه هایش آشنا باشیم ودرمقابل آن ایستادگی کنیم. کسانی که بعد ازشهادت سردارسلیمانی دم از برجام ۲ میزنند ازنظر ما نه تنها مدافع نظام وانقلاب ومردم نیستند بلکه ایرانی هم نیستند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه