به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

برگزاری یادواره شهدای کارگری استان زنجان

کد خبر : 15717
چهارشنبه 9 مهر 1399 - 10:17

همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس،سومین یادواره شهدای شرکت برق منطقه ای استان ومراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس درشرکت خطوط لوله نفت شمالغرب کشور برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس، سومین یادواره شهدای شرکت برق منطقه ای استان ومراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس درشرکت خطوط لوله نفت شمالغرب کشور باحضورسردار فرمانده محترم سپاه انصارالمهدی (عج) مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و خانواده های معظم شهدای کارگر، کارگران و مدعیون و مسئولین محترم شهرستان در محل سالن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اداره برق و آمفی تئاتر شرکت خطوط لوله استان برگزار گردید.

در ابتدای مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس سردار کرمی یاد شهیدان و امام شهیدان را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: آنچه که از خاطرات دوران دفاع مقدس برای ما ماندگار شده است عزت و افتخاری است که به سبب تلاش ها و مجاهدت ها و از خودگذشتگی های آن روزها است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به خاطراتی از زمان جنگ و دفاع مقدس خاطرنشان کرد آموزه های دینی بوده است که رزمندگان با آن جنگ و دفاع مقدس را به شکل بی‌نظیری اداره کردند و همچنین افزود ارزش دفاع مقدس و انباشته های ما و آن چیزی که امروز ملت ایران را سربلند در دنیا نمایش می دهد .ایمان به خداوند و توجه به راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و آموزه های دینی است.

در ادامه برنامه یکی از رزمندگان خاطراتی از زمان جنگ و دفاع مقدس ارائه نمودند که در پایان مراسم از ایثارگران و خانواده محترم شهدا تجلیل به عمل آمد و در کنار مراسم نمایشگاه عکس دفاع مقدس نیز دایر بود

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه