با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه،

بزرگداشت روز بسیج کارگری در کرمانشاه برگزار شد

کد خبر : 2199
چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 14:19

مراسم گرامیداشت روز بسیج کارگری و تجلیل از مقام شهدای کارگری ، تجلیل از نخبگان ، مبتکران ، بسیجیان فعال ، رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و زنان سرپرست خانواده در عرصه صنعت و تولید در کرمانشاه یرگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری کرمانشاه،مراسم گرامیداشت روز بسیج کارگری و تجلیل از مقام شهدای کارگری ، تجلیل از نخبگان ، مبتکران ، بسیجیان فعال ، رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و زنان سرپرست خانواده در عرصه صنعت و تولید در روز چهارشنبه مورخ 9/2/94 با حضور مدیران کل ادارات و ارگانها، فرمانده محترم سپاه استان ، مدیران کارخانجات ، تشکلات کارگری و کارفرمایی ، مسئولین محترم معاونتها و رده های اقشاری سپاه استان ، اعضای شورای عالی بسیج کارگری استان ، مبتکران و نخبگان بسیجی ، فرماندهان محترم حوزه ها و پایگاههای کارگری و بسیجیان عزیز قشر کارگر با حضور 500 نفر در سالن همایش اطاق بازرگانی استان برگزار گردید .

در این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و پخش کلیپ کارگری از فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص کار و تولید ،سردار ریحانی فرمانده محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه اظهار داشتند: دشمنان همیشه به فکر ضربه زدن به ما هستند و یکی از برنامه ها آنان فشارهای اقتصادی است بطوری که در بحث تحریم ها گمان می کردند  می توانند به ملت عزیز ایران ضربه ای وارد کنند اما خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی وتوصیه های ایشان در زمینه کار،تلاش وپیشرفت اقتصادی راه بجایی نبردند.

ایشان در ادامه افزودند:امروز به خودباوری،قدرت،توانایی تولید وایده‌های خوبی به برکت انقلاب اسلامی دست یافته‌ایم وپیشرفت‌های علمی تحسین ‌برانگیزی داشته‌ایم وقطعاملت سربلندایران ازعهده این کارهای بزرگ بر می آید و در برابر زور گویان ایستادگی میکند.

وی ادامه داد: علاوه برفشارهای اقتصادی،دشمنان ازسوی دیگربا ایجادتوطئه های مختلف به دنبال این هستندکه ملت ایران را ازراه های بزرگی که درآن قدم برداشته اندمنحرف کنند،اما به لطف خداوند ایران اسلامی بایک آهنگ حرکتی خوب وبا اعتقادات محکم درهمه جبهه ها درحال پیشرفت است .

 وی با بیان این مطلب که مردم ایران انقلاب ، امام و رهبرشان رادوست دارند و لذا در تمامی صحنه های حساس کشورحضور باشکوهی داشته اند تصریح کرد: امروز در شرایطی قرارداریم که تمام برنامه‌های ضدجمهوری اسلامی ایران که توسط دشمنان طراحی شده را می‌توانیم در پر تو فرمایشات مقام معظم رهبری و وحدت مردم باشکست مواجه کنیم .

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای گفت:اتفاقی که امروزه شاهد آن هستیم این است که آمریکایی هاکه به هیچ عنوان اهل تعامل نبودند ،حرف ازمعامله میزنند این نتیجه اقتداری است که امام راحل، شهدا وایثارگران برای ملت ما به ارمغان آوردند.

سردار ریحانی افزود:جمهوری اسلامی ایران نظام دوقطبی بودن را در جهان به هم زد و ایران اسلامی با ایستادگی وتکیه بر توان داخلی این اصل اساسی را به دیگرکشورها آموخت .

گفتنی است در پایان این مراسم ازتعدادی ازخانواده‌های شهدا،رزمندگان دوران دفاع مقدس،نخبگان ومبتکران، بسیجیان فعال وزنان سرپرست خانواده  درعرصه صنعت وتولید با اهدائ لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمدلازم به ذکر است این مراسم با شکوه خاصی از شبکه استانی و گروه تلویزیونی بسیج و مطبوعا ت و نشریات محلی انعکاس خبری یافت.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه