همزمان با هفته بسیج در گفتگو با سرهنگ اميدي مطرح شد :

بسيج بازوي توليد ذوب آهن

کد خبر : 6299
یکشنبه 7 آذر 1395 - 08:24

در دوران دفاع مقدس و زمانی که بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 تشکیل شد ، ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از اولین بخش های پیشرو در زمینه تاسیس بسیج بود و با هجوم دشمن بعثی به کشور تا پایان دوران دفاع مقدس حدود 14 هزار نفر از بسیجیان شرکت به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند که نتیجه آن تقدیم تعداد 286 شهید ، 1400 جانباز و 86 آزاده است.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، سرهنگ امیدی ضمن تبریک هفته بسیج به همه کارکنان سخت کوش و بسیجیان عزیز گفت : این شرکت در دوران دفاع مقدس ، دوره سازندگی و از زمانی که کشور با تحریم های ظالمانه روبرو شد ، توانست با خود اتکایی و روحیه بسیجی توانستند سربلند از میدان بیرون آید .  

وی افزود : در دوران دفاع مقدس و زمانی که بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 تشکیل شد ، ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از اولین بخش های پیشرو در زمینه تاسیس بسیج بود و با هجوم دشمن بعثی به کشور تا پایان دوران دفاع مقدس حدود 14 هزار نفر از بسیجیان شرکت به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند که نتیجه آن تقدیم تعداد 286 شهید ، 1400 جانباز و 86 آزاده است. هم اکنون نیز بسیج شرکت با 20 پایگاه مقاومت و یک گردان بیت المقدس در سطح کارخانه مستقر است و فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و سازندگی آن در سطح کشور همواره مطرح می باشد .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت در ادامه به تشریح برنامه هاي هفته بسیج پرداخت و تصریح نمود : در سالروز تاسیس بسیج (5 آذر) ، حدود 10 یگان از ذوب آهن در قالب گروههای (اقوام ، ورزشی ، کارگری به همراه نمایش محصولات ) جهت شرکت در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان در زرین شهر اعزام می شوند و سپس در نماز جمعه حضور خواهند یافت . همچنین در این ایام گردان آماده به رزم بیت المقدس نیز در شرکت مستقر می باشد و در تمامی زمینه ها مانند امداد و نجات و بحران ها حضور فعال دارند و در این مراسم نیز شرکت خواهند نمود .

 

منبع خبر/ اصفهان استیل

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه