معاون روابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی:

بسیج کارگران و کارخانجات می تواند از نفوذ اقتصادی دشمن جلوگیری کند

کد خبر : 13666
پنجشنبه 11 مهر 1398 - 18:31

شاکرمی در دوره توانمند سازی مسئولین و فرماندهان رده های بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: بسیج کارگران و کارخانجات می تواند از نفوذ اقتصادی دشمن جلوگیری کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، حاتم شاکرمی،معاون روابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  در دوره توانمند سازی مسئولین و فرماندهان رده های بسیج کارگران و کارخانجات کشور اظهار کرد : شرایط امروز به گونه ای است که باید مانند هشت سال دفاع مقدس که تمام امکانات با کمک نیرو های بسیج برای جلوگیری از نفوذ دشمن به کار گرفته شد باید تمام امکانات موجود در بسیج به کار گرفته شود .
وی گفت : بسیج یک سازمان و نهاد فراگیر ، توانمند و قوی است و در تمامی عرصه ها مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است. امروز اگر چه تحریم ها  مشکلاتی را برای واحد های تولیدی به وجود آورده است اما باید  با الگوگیری از حماسه هشت سال دفاع مقدس و تدبیر در ذهن نسل های آینده حماسه ای ماندگار بوجود آید.
معاون روابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد : کارگران نیروهای خط مقدم جبهه تولید هستند . امروز بسیج به عنوان نیروی گسترده و فراگیر باید با هم افزایی و هم گرایی در جهت قرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و صیانت از نیروی کار و اشتغال  ایفای نقش کند.  
شاکرمی ادامه داد  : بسیج کارگری امروز با استفاده از سه مولفه مهم اعتماد سازی ،  تقویت خودباوری ، بهره وری از ظرفیت های موجود در حوزه کار و تولید و ترویج فرهنگ گفت و گو از طریق تشکیل شوراهای اسلامی کار کارگران می تواند سدی دربرابر هر گونه نفوذ و سوء استفاده دشمنان اسلام به واحدهای تولیدی و شکست آنان در جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران باشد و پیروز شود.
معاون وابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با پیشنهاد تشکیل اتاق فکر گفت :  آماده هستیم  در حوزه معاونت روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تشکیل اتاق فکر جهت شناسایی شاخص های این سه مولفه مهم با نیروهای مقاومت بسیج همکاری کنیم . 
  در  این نشست حاضرین با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص بهبود عملکرد این حوزه مطالب و نظرات خود را مطرح کردند.
همچنین این دوره با حضور فرماندهان حوزه ها و مسئولین بسیج کارگران و کارخانجات استان ها ، حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی،سردار غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین،دکتر عالی  معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان ایدرو، مهندس زالی دبیر کارگروه ملی رفع موانع تولید کشور برگزار شد.

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه