بسیج کارگری باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد

کد خبر : 9324
پنجشنبه 20 مهر 1396 - 11:09

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد در دیدار با اعضای شورای پایگاه الحدید شرکت فولاد آلیاژی بیان داشت:بسیج کارگری باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، مسئول بسیج کارگری استان یزد در این دیدار بیان داشت:کارگران در همه صحنه ها در کنار سایر اقشار جامعه در جهت پیشبرد اهداف نظام تلاش کرده اند، در هشت سال دفاع مقدس چرخ کارخانه ها در عرصه تولید از کار نیفتاده و کارگران درکنار سایر اقشار جامعه حضور چشمگیری در جبهه های حق علیه باطل داشته اند. جایگاه قشر زحمتکش کارگران به ویژه کارگران بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خنثی کردن تلاش دشمنان برای از کار انداختن چرخ تولید در کارخانه ها، طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرات ماندگاری از خود به جای گذاشته اند.حضور بسیج کارگری در محیط های تولیدی، صنعتی و معدنی سبب تقویت روحیه جهادی و از خودگذشتگی می شود. جامعه بسیج کارگری حضوری فعال‌تر از سایر اقشار در فعالیت‌های بسیجی داشته است، و امروز هم که دشمنان با حربه اقتصادی وارد صحنه شده اند بسیج کارگری با روحیه ای مضاعف به مبارزه و مقابله پرداخته است.

محمد رضا نیک نام در ادامه گفت :بسیج وابسته به فرد یا اداره یا بخش خاصی نیست .بسیجیان از خود مردم هستند و در کارخانه ها بسیجیان همان کارگران هستند که با اخلاص و ایثار فعالیت می کنند  لذا بسیج کارگری مصداق  تلاش با روحیه جهادی است و تشکیل آن در مراکز تولیدی و صنعتی سبب فرهنگ سازی و تقویت فرهنگ دینی و غیرتی کارگران در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و خواسته های مقام معظم رهبری می شود.

وی در خصوص مشکلات پیش آمده در شرکت فولاد آلیاژی بیان داشت:بسیج  کارگری باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد.ونباید اجازه دهد مشکلات و نابسامانی هایی که در بعضی ازشرکت ها به وجود می آید باعث اختلال در روند فعالیت بسیج کارگری بشود و باید با قدرت وصلابت به کار خود ادامه دهد.

در ادامه به دلیل بازنشست شدن فرمانده بسیج کارگری شرکت فولاد آلیارژی برادر بسیجی استادی تا تعیین فرمانده جدید ،به عنوان سرپرست پایگاه به اعضاء معرفی شد.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه