آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

بسیج کارگری در عرصه اقتصاد و توسعه و پیشرفت نظام نقش اساسی دارد

کد خبر : 168
دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 03:37

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بسیج کارگری در عرصه اقتصاد و توسعه و پیشرفت نظام نقش اساسی دارد.

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج کارگری، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری عصر چهارشنبه در جمع مسئولان سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، با تبریک هفته گرامیداشت بسیج کارگری، اظهار داشت: بسیج کارگری سرمایه اصلی حوزه اقتصاد در عرصه انقلاب است.

وی اضافه کرد: بسیج جمعیتی الهی بر مدار ایمان، اخلاق و تقوا، پرشتاب، حاضر در صحنه، ولایت‌مدار، جان بر کف و با بصیرت در راستای اجرایی کردن اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بوشهر در ادامه سخنان خود همچنین کارگر را به عنوان مهمترین زیرساخت تولید در عرصه کار و کالا تعریف کرد و خاطرنشان ساخت: بی‌تردید اگر کارگران نباشند حوزه اقتصاد و تولید دچار چالش جدی و مبتلا به ایستایی و توقف خواهد شد.

انقلاب اسلامی ایران به بسیج کارگری و کارگر بسیجی عنایت ویژه‌ای دارد.

آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه اساسا اسلام به دو عنصر بسیج و کارگر عنایت ویژه داشته است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران نسبت به بسیج کارگری و کارگر بسیجی توجه و عنایت ویژه‌ای دارد.

نماينده ولي فقيه در استان بوشهر ادامه داد: تهاجم سیاسی و نظامی به جبهه‌ دین مدار که بسیج خط مقدم این موضوع بوده است، از جمله برنامه‌ها و اهداف دشمنان ادیان الهی است.

وی در ادامه، سپاه و بسیج را حافظ کیان اسلام و میهن دانست و اذعان داشت: بسیج کارگری در عرصه اقتصاد و توسعه و پیشرفت نظام و دفاع مقدس نقشی اساسی را ایفا می‌کند.

آيت الله صفايي بوشهري همچنین اظهار داشت: کارگران ما پس از گذشت 34 سال از انقلاب حماسه‌ای از کارگری و تولید آفریدند و نقشی مهم در عرصه اقتصاد ایران ایفا کردند.

امسال با شکست دشمنان انقلاب در عرصه اقتصاد، تاریخ را متحول خواهیم کرد

وی با یادآوری نامگذاری سال جاری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، خاطر نشان ساخت: دشمنان با طراحی و برنامه‌های گوناگون در پی وارد کردن فشار به اقتصاد ایران هستند.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دشمنان امسال در عرصه اقتصاد، چنان شکستی خواهند خورد که تاریخ متحول خواهد شد.

آيت الله صفايي بوشهري ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور و حداکثری مردم و انتخاب گزینه اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه جدیدی آفریده خواهد شد.

وی بسیجی فکر کردن، زندگی کردن و  دنبال کردن آرمان‌ها را به عنوان تنها راه پیروزی نظام در قبال تهاجمات دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: صراط مستقیم رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، بسیجی وار زیستن در سایه مقام معظم رهبری است.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه