مصلحی وزیر پیشین اطلاعات:

بصیرت افزایی عامل اصلی رفع مشکلات و جهش در تولید می باشد

کد خبر : 15410
شنبه 14 تیر 1399 - 13:41

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی: جوانان کارگر امروز نیاز به بصیرت افزایی دارند، لذا باید برنامه هایی که تدوین میشود در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات به نحوی باشد که بصیرت را در جوان کارگر انقلابی بالا ببرد که این باعث می شود تا هم مشکلات مرتفع گردد و هم در تولید شاهد یک جهش خوب باشیم.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، نخستین جلسه شورای معاونین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصلحی استاد قشر این سازمان برگزار گردید.

دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور حجت الاسلام و المسلمین مصلحی وزیر پیشین اطلاعات به سبب پذیرش مسئولیت استادی قشر این سازمان ابراز امیدواری کردند تا با حضور ایشان بسیار از مشکلات در حوزه تعلیم و تربیت مرتفع گردد.

دکتر رعیتی فرد در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان بسیج کارگران و کارخانجات پرداخت و برنامه های پیش روی این سازمان را تشریح و افزود: در این مدت برنامه ها و فعالیت های خوبی انجام گرفته که می توان به دو طرح شهید برونسی و طرح شهید کریمی اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی وزیر پیشین اطلاعات و استاد قشر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن تقدیر از زحمات این سازمان در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری  در موضوع تولید و حمایت از آن، ابراز امیدواری کرد تا با روحیه جهادی و انقلابی بتوان گام های موثر بیشتری در این حوزه برداشت تا شاهد رشد اقتصادی و بی نیازی کشور از بیگانگان باشیم.

مصلحی ضمن اشاره به مشکلاتی که در این حوزه وجود دار گفت: ما باید از طریق فراخوان بین کارگران و شناسایی ظرفیت های موجود، در مقوله های که دچار مشکل هستیم خودمان را تقویت کنیم، بسیاری از کارگران ما ایده و توانمندی بسیار بالایی دارند که می توان از این توانمندی در جهت تولید بهره برد.

استاد قشر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور اقدامات رسانه ای را یکی از عوامل مهم و تأثیر گذار دانست و افزود: فعالیت های رسانه ای نقش بسیار زیادی در
آگاهی بخشی به خانواده ها دارد و می توان از این ظرفیت در جهت بالا بردن اطلاعات مردم در حوزه تولید استفاده خوب و مفیدی کرد.

وزیر پیشین اطلاعات افزود: دشمن همواره در تلاش بوده تا با تضعیف نظام و انقلاب، ما را در زمره کشور های جهان سوم نگه دارد ولی ما در این چهل سال با مجاهدت هایی که انجام گرفته این نقشه دشمن را نقش بر آب کردیم و به لطف خدا در منطقه حرف اول را می زنیم .

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی گفت: جوانان کارگر امروز نیاز به بصیرت افزایی دارند، لذا باید برنامه هایی که تدوین میشود در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات به نحوی باشد که بصیرت را در جوان کارگر انقلابی بالا ببرد که این باعث می شود تا هم مشکلات مرتفع گردد و هم در تولید شاهد یک جهش خوب باشیم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه