بسیج کارگری اصفهان:

بصیرت مردم در 9 دی 88 جلوه‌ای از حمیت در برابر منافقان است

کد خبر : 940
سه شنبه 9 دی 1393 - 10:49

در بیانیه سازمان بسیج کارگری استان اصفهان مطرح شده است: نمایش بصیرت مردم هوشیار در 9 دی 88 جلوه‌ای از حماسه ‌حضور در صحنه و حمیت در برابر هجمه‌ اهل نفاق به ارزشی‌ترین باور شیعه یعنی عاشورا رقم خورد.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، سازمان بسیج کارگری استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای نوشته است:

مقام معظم رهبری(مدظله العالي):

«نهم دي با دهم دي فرقي ندارد. اين مردمند كه ناگهان با يك حركت-كه آن حركت برخاسته از همان عواملي است كه نوزدهم دي قم را تشكيل داد يعني برخاسته از بصيرت است. از دشمن شناسي است. از وقت شناسي است. ازحضور در عرصه مجاهدانه است-روز نهم دي را هم متمايز مي‌كنند. مطمئن باشيد كه روز نهم دي هم در تاريخ ماند. حجت برهمه تمام شده است. حرکت عظیم روز چهارشنبه‌ نهم دی ماه(88) حجت را بر همه تمام کرد.»

نمایش بصیرت مردم هوشیار در 9 دی 88 جلوه ‌ای از حماسه ‌حضور در صحنه، لبیک گویان به مظلومیت حسین (ع) وغیرت و حمیت در برابرهجمه‌ اهل نفاق به ارزشی‌ترین باور شیعه یعنی عاشورا رقم خورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: به یقین 9 دی یکی از الطاف خفیه خداوند متعال به ملت حق‌مدار و ولایت دوست ایران اسلامی است که با التزام عملی به اسلام و فرامین ولی امر مسلمین و انسجام ملی، مردم سالار دینی را با هدایت پیر و مرادشان درکشور حاکم نموده و در گسترش عدالت با حضور آگاهانه و به دور از جنجال‌های سیاسی، بالندگی انقلاب را خواستار، و در مقابله با هر گونه تعرضی، مردانه در صحنه حضور داشته و هر گونه تهدید را با صلابت و مقاومت پاسخ دندان شکن می‌دهند، همچنانکه در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید و ایثارگر هیچگونه خللی در عظم و اراده‌ آهنینشان به وجود نیامد و تمامی دنیای استکبار در برابر ملت منسجم و ایمانی ایران شکست مفتضحانه خورد و فهمیدند که ایرانی با ایمان و پایبند به ارزش‌های اسلامیتا پای جان از اسلام، ارزش‌ها و سرزمینش دفاع خواهد کرد.

این بیانیه می‌افزاید: 9دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت و بیعت عاشقانه پدران و مادرانشان در تلألؤ نورانیت حضور بی‌دریغ و عزمی راسخ، چشمان فتنه را کور کردند و به تمامی فتنه‌گران داخلی و توطئه ‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و درصحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران‌سنگ بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره هستند.

ملت شریف ایران در حماسه 9 دی با حضور پرشور خود تمامی عملیات روانی استکبار و صهیونیست در فضای غبار آلود فتنه 88 با حماسه‌ای ملی و حمیت مذهبی در هم شکستند و در حقیقت این روز را می‌توان انقلاب سوم ایران اسلامی در پاسداری از آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و نظام مقدس اسلامی دانست.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز ایران اسلامی به مدد ایمان، تعهد و دانش جوانان خود و همچنین جامعه متعهد کارگري استان که با تقدیم بیش از شش هزار شهید در استان حماسه جاودانه‌ای را در دوران دفاع مقدس آفریدند برای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه­ریزی نموده و تمام توان خود را برای مقابله با تحریم­ها به کار گرفته­اند.

سازمان بسیج کارگری استان اصفهان، ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی، روز اعلام وفاداری ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران به ولایت که به حق روز بصیرت نامگذاری شده است اعلام می‌دارد کارگران شریف و زحمتکش استان اصفهان تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت وپاسدار واقعی آرمان‌ها و ارزش‌های نظام شکوهمند اسلامی می‌باشند و با تكرار حضور حماسي خود در سالروز گراميداشت اين يوم‌الله عظيم در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه ایستادگی و در پویایی و پیشرفت اقتصادی، علمی و فرهنگی کشور مجاهدت می‌نمایند.

سازمان بسیج کارگری استان اصفهان

انتهای پیام/

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه