از سوی بسیج کارگری سیستان و بلوچستان:

بیانیه در محکومیت حملات تروریستی اخیر در چابهار

کد خبر : 121
دوشنبه 8 آبان 1391 - 15:13

در پی اقدام تروریستی اخیر در نزدیکی مسجد امام حسین(ع) شهر چابهار که در آن 2 نفر به شهادت رسیده و چند تن زخمی شدند، سازمان بسیج کارگری استان سیستان و بلوچستان بیانیه ای صادر کرد.

 

متن بیانیه در زیر می آید:

«سلام بر شهیدان راه حق عدالت

درود بر ملت شهید پرور ایران اسلامی که با صبر و استقامت خوبش آنچنان استکبار جهانی وایادی آن ها را گیج و سردرگم و خشمگین نموده که پنجه بر چهره کشیدنشان را از حوادثی نظیر آنچه در نماز جمعه روز 1391/7/28 مسجد امام حسین(ع)چابهار رخ داد به وضوح می توان مشاهده کرد . بکشید ما را که شهادت و شهادت طلبی راه و آموزه انبیاء و اولیاء الهی است و بدانید که قطره قطره خون شهیدانمان آبیاری میکند درخت تنومند انقلاب را و آگاه باشید که این تحرکات مزورانه و سخیف ذره‌ای از عزم راسخ این ملت در دفاع از آرمانهای نظام و انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه نخواهد کاست .

بسوزید از شدت خشم و بدانید تاخون در رگ ماست، خامنه ای رهبر و مقتدای ماست و تا جان در بدن ماست دفاع از انقلاب و اسلام سرلوحه ماست.»

لازم به ذکر است عوامل مزدور تروریست قصد داشتند با اجیر کردن یک عامل انتحاری تعدادی از هموطنان نمازگزارمان را در مسجد امام حسین (ع) چابهار به شهادت برسانند. این عامل انتحاری در لباس مبدل نظامی قصد ورود به مسجد را داشت که با هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی و اقدام به فرار کرد. با این حال در پی تیراندازی نیروهای انتظامی کمربند عامل انتحاری منفجر شد که متاسفانه باعث به شهادت رسیدن دو نفر از بسیجیان به نام های مرتضی آسوده دانش آموز بسیجی دبیرستان نمونه دولتی چابهار و حامد بزی دانشجوی بسیجی رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد چابهار که از نیروهای داوطلب و عضو حراست نماز جمعه بودند، شد. همچنین یک نفر مامور نیروی انتظامی و چهار نفر از شهروندان چابهاری نیز در این حادثه مجروح شدند.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه