بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه شهدا بمناسبت هفته بسیج

کد خبر : 17392
یکشنبه 30 آبان 1400 - 13:05

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه شهدا با صدور بیانیه ای فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،  سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه شهدا با صدور بیانیه ای فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

 متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج پاره تن مردم است / امام خامنه ای( مدظله العالی)
تفکرات بسیجی در اندیشه حضرت امام خمینی (ره) که از سال 1342 و طلیعه نهضت اسلامی با طراحی نقشه راه انقلاب، از طریق بسیج روحانیت و حوزه های علمیه، هسته های مبارز مسلمان و نیز فرزندان خفته در گهواره ها پدید آمده بود با پیروزی انقلاب اسلامی و بر اساس یک ژرف اندیشی و آینده نگری معجزه گونه از آینده کشور و الزامات و تهدیدات فرا روی نظام اسلامی در پنجم آذرماه 1358 و با صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین در قالب ساختار و سازمانی کارآمد و عینی به واقعیتی ملموس تبدیل شد.
ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی تفکر بسیجی است که ما را میتواند به گوشه هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن می سازد.
بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز متجلی است به فرمایش مقام معظم رهبری بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که در اسلام، قرآن، امام زمان (عج) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.
نقش آفرینی ها و کارکردهای بسیج طی 42 سال گذشته و حماسه سازی های جاودانه آن در 8 سال دفاع مقدس وسپس رویارویی هوشمندانه و سلحشورانه با فتنه آفرینی ها و بحران سازی گوناگون استکبار جهان و جبهه های معاندین نظام و گره گشایی از مشکلات جامعه و ملت ایران در مقاطع سخت و حساس از جمله سیل، زلزله ، اقدامات جهادی و محرومیت زدایی ، بهداشت و سلامت مخصوصا در ایام کرونا،شیفت ایثار تبدیل به الگویی فراتر از مرزهای انقلاب و کشور اسلامی برای آزادی خواهان جهان گردیده است.
در حقیقت باید گفت امروز تفکر بسیجی و روحیه استکبار ستیزی حد و مرز جغرافیایی نمی شناسد طوری که هر انقلابی توسط آزادی خواهان در جهان رخ می دهد محصول انقلاب اسلامی می باشد.
بسیج نه فقط نماد برجسته ای از یک تشکل موفق مردمی بلکه نماد یک فرهنگ پویا و با نشاط و پیام آور نوعی از یک اندیشه متعالی است و تجلی گاه بزرگ مردانی که رمز بقا ء و ثبات آنان طلب حیات طیبه در گمنامی و بی نشانی است وتجلی وبرتری آنان هرگز در وصف نمیگنجد و پاداش ایثارشان در این جهان پرداختنی نیست.
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه شهدا ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته بسیج اعلام می دارد بسیجیان عزیز که برخاسته از متن انقلاب و ملت ایران و در کنار آنان به واسطه ایمان به خدا و تبعیت از رهبر کبیر وفقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گوش دادن به فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و برخورداری از ظرفیت ها و توانایی های بزرگ از آزمون های سخت جهت بی اثر کردن تحریم های ظالمانه استکبار جهانی که مردم شریف و ولایتمدار ایران را نشانه گرفته است سربلند بیرون خواهند آمد و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی را به ارمغان خواهد آورد.
انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه