بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

کد خبر : 16339
دوشنبه 20 بهمن 1399 - 12:27

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله ‌الرحمن‌الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

ملت غیور، عدالت‌خواه و ولایتمدار ایران اسلامی در 22 بهمن سال 1357 به ندای حق طلبی فرزندی از سلاله پاک ائمه معصومین علیهم السلام لبیک گفته و در قیامی عاشورایی، ضمن برچیدن بساط ظلم و جور، بر ویرانه‌های رژیم مستکبر و مزدور شیطان بزرگ، تنها نظام اسلامی واقعی را با هدف زمینه‌سازی ظهور بقیه‌ا... الاعظم (عج) بر پا داشت.

امروز انقلاب اسلامی ایران پس از ۴2 سال که از عمر بابرکت و افتخارآمیز آن می‌گذرد، توانسته است به‎رغم تمامی موانع، سختی‎ها، دست‎اندازی‌ها، توطئه‌های دشمنانش و تحریم های ظالمانه با تکیه بر پشتوانه مردمی حرکت الهی خویش را ادامه دهد.

درخت تنومند انقلاب هر روز شاخ و برگ تازه ای می دهد و ریشه آن عمیق تر و قوی تر می شود به گونه ای که هیچ چیز مانع از رشد آن نخواهد شد، دشمن در این سال ها ضرباتی را بر پیکره انقلاب وارد کرده، از ترورهای ابتدای انقلاب گرفته تا ترور دانشمندان برجسته کشور و در راس آن شهادت سردار پرافتخار اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی عزیز، اما غافل از اینکه اراده این مردم هر روز قوی تر و مستحکم تر از قبل می شود در راه مبارزه با استکبار جهانی.

در روزهایی که جهان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا درمانده شده و شرکت های بزرگ دنیا در ساخت واکسن ناتوان مانده اند و رفته رفته عوارض خطرناک واکسن های آنها نمایان و آشکار می گردد، فرزندان غیور ایران اسلامی با وجود شدید ترین تحریم های ظالمانه و با تکیه بر توان داخلی و ایمان به جوانان خود واکسنی را آماده که هیچ عوارضی نداشته و بطور کامل موفقیت آمیز بوده است.

ایران اسلامی با رهبری عالمی فرزانه با اقتدار بر قله‌های سعادت و عزت تکیه کرده، به حرکت خود ادامه می‌دهد و امیدوار است مسلمین جهان بار دیگر با بصیرت‌افزایی و حفظ اتحاد، از این فتنه‌ها نیز عبور نموده و در جهت رسیدن به وعده‌ بزرگ الهی که همانا پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و ظهور پیشوای صالحین حضرت صاحب الزمان (عج) است، اهتمام ورزند.

ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن، جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی کشور همراه با آحاد مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می کند تا این راهپیمایی مشتی بر دهان استکبار جهانی باشد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه