بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت یوم الله 22 بهمن

کد خبر : 14653
دوشنبه 21 بهمن 1398 - 14:47

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از آحاد مردم به ویژه جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی دعوت کرد تا در راهپیمایی 22 بهمن حضوری انقلابی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، به مناسب چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

این ملت عزیز و این کشور عزیز به فضل الهی قوی‌تر نیز می‌شوند، نه تنها در بعد نظامی بلکه در ابعاد اقتصادی و جهش علمی و فناوری که پشتوانه تحقق این هدف، حضور و صبر و استقامت ملت در صحنه و تلاش و کوشش بی‌وقفه مسئولان و مردم است. (امام خامنه‌ای مدظله العالی)

انقلاب اسلامی که در ساعات آغازین ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در سرزمین ایران به رهبری امام خمینی(ره) طلوع کرد و "اعجاز بزرگ قرن"را رقم زد، دستاوردهای فراوان و بی سابقه ای را در حوزه های گوناگون به ارمغان آورده است.

تاریخ غرورآفرین استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در این چهل و یک سال، دفتری مشحون از اوراق درخشان است که با تقدیم خون هزاران شهید و جانفشانی صدها هزار ایثارگر، استقلال، عزت و سربلندی را به ارمغان آورده است. امروز تلاش برای استمرار انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر تحقق اهداف مقدس این انقلاب بزرگ، باید در قالب "توانمندسازی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی" و "تداوم جهاد اقتصادی" توسط همه ملت و به ویژه نخبگان اقتصادی بر پایه حمایت از کار و کارگر ایرانی، صورت پذیرد.

اکنون که شکست های راهبردی نظام سلطه و استکبار در مصاف با انقلاب و نظام اسلامی علاوه بر جبهه داخلی در سطح منطقه نیز خنثی شدن فتنه های داعش و تروریسم تکفیری و جنگ های نیابتی ضد ملت‌های مسلمان را قطعی و سردمداران کاخ سفید و متحدان ترامپ را وادار به رونمایی از طرح ظالمانه و مرده "معامله قرن" نموده است و هژمونی قدرت آمریکا نیز فاقد نقش تعیین‌کننده و اثرگذار در عرصه تحولات منطقه‌ای شده است؛ فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرنوشت ساز پیش از هر مقطع دیگر، پیشران بیانیه گام دوم انقلاب، به عنوان بالاترین سند راهبردی نظام بعد از قانون اساسی کشور، قرار گرفته است.

در چنین شرایطی بی تردید، رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران که همان اسلام عزیز و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، ولایت فقیه و تبعیت از رهبری معظم انقلاب، وحدت، مقاومت و ایستادگی ملی برابر دشمنان وحضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های نیاز کشور است ، همچنان به منزله مولفه‌های سه گانه قدرت ساز، تداوم حرکت آرمانی و تمدن ساز انقلاب و تحقق راهبرد قوی شدن برابر دشمن قوی پنجه در همه عرصه ها را در اوج شکوه و عظمت، تضمین و رقم خواهد زد.

اما امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی حال و هوایی متفاوت دارد، تقارن این روز بزرگ با چهلمین روز شهادت، سید الشهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که خون او دلیلی قاطع بر حقانیت انقلاب اسلامی بوده و قطعا چراغی روشن برای هدایت و به ثمر نشاندن این انقلاب بزرگ می باشد. صحنه ای عظیم و شگرف را رغم خواهد زد.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در آستانه دو آزمون بزرگ فراروی ملت ایران یعنی "جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه" و "برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه “ که پس از دو یوم الله عظیم تکریم، تشییع و خاکسپاری سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکایی عین الاسد ، ضمن دعوت خالصانه و متواضعانه از مردم فهیم و زمان شناس به ویژه جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی کشور برای حضور پرشور و حماسی در این صحنه های خطیر و تاریخ ساز، انتظار دارد تا با تأیید راه شهیدان و تحکیم دستاوردهای انقلاب،  با همان روحیه انقلابی پاسدار خون شهیدان و همچون همیشه پشتیبان کشور، انقلاب و ولایت فقیه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه