بیانیه سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی

کد خبر : 12450
یکشنبه 21 بهمن 1397 - 09:33

سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور به مناسبت 40 سالگی انقلاب بیانیه ای صادر کرد.

سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور به مناسبت 40 سالگی انقلاب بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا (آیه 81 سوره اسراء)

« و بگو: «حق آمد، و باطل نابود شد؛ یقیناً باطل نابود شدنی است »

جمهوری اسلامی ایران با عنایت خداوند،رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت بصیر و فهیم ایران به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رسید.

خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی با وجود فراز و نشیب های فراوان و دشمنی دشمنان به بعثت انقلاب رسید و بار دیگر پوزه ی استکبار و طاغوت را به خاک مالید.

کارگران ایران اسلامی در این انقلاب از تاثیرگذارترین اقشار در 4دهه اخیر بوده اند که در تمام عرصه های کار و تلاش،ایثار و شهادت حضور داشته اند و 14000 شهید را تقدیم این انقلاب بزرگ کرده اند.

کارگران ایران ستون فقرات اقتصاد و تولید کشور هستند، کارگران در جنگ اقتصادی علیه کشور ایستادگی و تهدیدات تحریم را پله ای برای رسیدن به خودکفایی و پیروزی تبدیل کرده اند.

کارگران با انسجام دوچندان همگام با آحاد مختلف ملت مسلمان  ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، حضور قهرمانانه خود را در مقابل چشمان توطئه گران بین المللی و سران ستمگر استکبار به نمایش خواهند گذاشت و با مشت های گره کرده خود بار دیگر با یادآوری شعار سالار شهیدان امام حسین (ع) به همه یاوه گویان، زیاده خواهان و حاکمان سلطه در جهان فریاد هیهات من الذله را سر می دهیم.

سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور

 

 

 

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه