بیانیه سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت 9 دی

کد خبر : 10153
پنجشنبه 7 دی 1396 - 12:10

سازمان بسیج کارگری کشور همزمان با سالروز حماسه بزرگ 9 دی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت حماسه 9 دی بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ی ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی از ابتدای نهضت همواره با تکیه بر ولایت برای دستیابی به اهداف بلند خود تلاش و مجاهدت کرده است و طی این سال‌ها بارها از گردنه‌های پر پیچ و خم و سخت عبور کرده و انقلاب را در مسیر تعالی و تکامل همراهی و پشتیبانی کرده است .

فتنه 88 یکی از آن فتنه های خطرناکی بود که در صورت غفلت می‌توانست ضربات مهلکی به بدنه انقلاب وارد نماید ولی اینبار هم نیز ملت شریف ایران ندای "هل من ناصر" ولایت را شنید و لبیک گفت.

در 9 دی ماه 88 همگان بر خیابان‌ها آمدند و بر محور ولایت با رنگ و بویی عاشورایی طومار پلیدی‌ها و کیدهای دشمنان انقلاب و نظام را در هم پیچید .

این حضور که تجلی بصیرت امتی بصیر و وفادار بود منجر به بقاء و دوام نظام اسلامی و سرخوردگی دشمنانش گردید و امسال نیر در سالروز آن حماسه بزرگ با لطف خدای متعال شاهد انزوای بین المللی صحنه گردان توطئه ها علیه ایران یعنی آمریکای جنایت کار هستیم.

دولتی متکبر که از هیچ ترفندی علیه ایران اسلامی دریغ نکرده ولی همیشه با لطف خداوند و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و همت مردم بصیر ایران با شکست مواجه شده است.

جامعه کارگری و کارفرمایی ایران نیز هم پای دیگر اقشار سالروز این حماسه را گرامی می‌دارند و بار دیگر با ولی امر مسلمین عهد و پیمانی دوباره می‌بندند.

سازمان بسیج کارگری کشور

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه