بیش از ۶ هزار بسیجی در طرح "شیفت ایثار کارگری" استان تهران شرکت می‌کنند

کد خبر : 11675
دوشنبه 19 شهریور 1397 - 18:40

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه سیدالشهداء استان تهران با اشاره به اجرای طرح "شیفت ایثار کارگری" در استان تهران گفت: بیش از ۶ هزار بسیجی در این طرح بدون هیچ‌گونه دستمزدی به صورت خودجوش برای کارفرما و تولیدی‌ها کار می‌کنند.

سرهنگ محمد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهریار، با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن و به دنبال آن کاهش تولید در کشور اظهار داشت: با هدف رفع مشکلات تولید، بالا بردن کیفیت، کاهش هزینه‌ها و حمایت از تولید داخلی و رفع موانع در چارچوب‌های قانونی و با هماهنگی بین دستگاهی مشکلات حوزه کارگری را کاهش و دغدغه‌های تولیدکنندگان را تا حد امکان با ایجاد تعاملاتی که در شهرستان‌ها و استان وجود دارد برطرف کرد. وی بیان کرد: بسیج در همه حال در خدمت نظام و کشور است و امروز نیز به جهت نگاه ایثارگرانه‌ای که در بسیج وجود دارد طرح "شیفت ایثار کارگری" در روز سه‌شنبه در سراسر کشور و به طبع آن در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود که در این برنامه بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه شیفتی از زمان کاری خود را بدون هیچ‌گونه دستمزدی به صورت خودجوش برای کارفرما و تولیدی‌ها کار می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه سیدالشهدا استان تهران افزود: در این طرح که به نوعی به صورت متمرکز در 30 کارخانه و بیش از 12 شهرستان استان تهران برگزار می‌شود بالغ بر 6 هزار بسیجی که احتمال افزایش آن تا پیش از شروع این اقدام ایثارگرانه وجود دارد به صورت کاملاً بدون دستمزد برای کارفرما در کارخانه‌ها کار می‌کنند. سلیمانی همچنین تصریح کرد: طبق اعلام بسیجیان در شهرستان‌های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، ورامین، ری، باقرشهر، پیشوا، دماوند، فیروزکوه، پردیس، شهرقدس و قرچک به اجرا گذاشته می‌شود و به طور میانگین در هر شهرستان 3 کارخانه به طور کامل این برنامه را انجام می‌دهد و بسیاری دیگر از تولیدی‌ها نیز ما را در این راستا همراهی می‌کنند. انتهای پیام/م/ ز

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه