شهرام نوری مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران:

بیش از 90 پایگاه بسیج در کارخانجات، شرکت ها و شهرک های صنعتی فعالند

کد خبر : 14517
پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 12:42

شهرام نوری مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران خواستار تعامل وهمکاری بیشتر مسئولین عرصه اقتصاد استان واستفاده از ظرفیت بسیج قشر کارگری برای حل مشکلات و رفع موانع تولید در استان شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، نشست تخصصی فرماندهان حوزه های بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در شهر ساریبرگزار گردید.

شهرام نوری مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در جمع فرماندهان و مربیان حوزه های بسیج کارگری استان در شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران در شهر ساری خواستار تعامل وهمکاری بیشتر مسئولین عرصه اقتصاد استان واستفاده از ظرفیت بسیج قشر کارگری برای حل مشکلات ورفع  موانع تولید در مازندران شد.

نوری با بیان اینکه ظرفیتهای بسیار خوب علمی ، تخصصی وتجربی در عرصه های مختلف تولید در قشر بسیج کارگری وجود دارد گفت: استفاده از این ظرفیتها و مخصوصا تفکر غنی بسیجی، در هر عرصه ای مشکل گشا است.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات مازندران فعالیت بیش از نود پایگاه بسیج را در کارخانجات و شرکتهای تولیدی فرصت خوبی برای مدیران و کارآفرینان در عرصه اقتصادی برشمرد و گفت: بیش از 90 پایگاه بسیج کارگری در کارخانجات، شرکت ها و شهرک های صنعتی فعالند.

شهرام نوری در ادامه، طرح شهید برونسی را طرحی جامع در افزایش رونق تولید و فرهنگ سازی در این عرصه بیان نمود و افزود، امیدواریم با همکاری اقشار مختلف بسیج و همراهی مدیران و مسئولین عرصه های اقتصادی با اجرای کامل طرح شهید برونسی بتوان قدم های خوبی در حوزه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن برداشت.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه