در استان آذربایجان شرقی رخ داد:

تجلیل از واحدهای نمونه و ممتاز کشوری در سال جهش تولید

کد خبر : 16215
دوشنبه 29 دی 1399 - 10:14

مراسم تجلیل ازواحدهای تولیدی و صادره کننده نمونه و ممتاز کشوری در سال جهش تولید توسط بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، در مراسمی با حضورمسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی از واحدهای تولیدی و صادره کننده نمونه کشوری در سال جهش تولید درسالن آمفی تئاتر تراکتورسازی ایران تجلیل به عمل آمد.

حبیب دباغی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی در ابتدای مراسم با اشاره به ایام فاطمیه ، به نقش برجسته حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت اشاره نمود و بیان کرد: حضرت زهرا(س) به عنوان اولین شهیده مدافع ولایت می باشد که در این راه از جان و مال وحتی فرزند خویش گذشتند.

دباغی در ادامه ضمن اشاره به توانمندی های صنعتی استان افزود: استان آذربایجان شرقی به عنوان یکی از قطب های بزرگ صنعتی و تولیدی کشور دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی است که علی رغم وجود مشکلات متعدد در این عرصه، خوشبختانه با تلاش و مدد بسیج نتایج مثبتی را رقم زده است و در سال جهش تولید با رفع موانع در این عرصه به یکی از استان های نمونه در سطح کشور تبدیل شده است .

در پایان این مراسم از مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ایران بعنوان صادرکننده ممتاز و مهندس درفشی مدیرعامل پتروشیمی به عنوان صادر کننده نمونه توسط سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه