تجمع بزرگ جامعه کارگری در حمایت از مردم مظلوم غزه

کد خبر : 374
چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 04:36

کارگران کارخانه های تهران، در اعتراض به رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی صبح امروز در مقابل دفتر سازمان ملل تجمع کردند .

کارگران در این تجمع شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس ،‌حمایت از فلسطین حمایت از اسلام است، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده سر دادند.

شرکت کنندگان پلاکاردهایی با مضامین فلسطین‌آزاد آزاد، ‌کشتار را متوقف کنید و تحریم کالاهای رژیم صهیونیست باید اجرا گردد، در دست داشتند.

کارگران از شرکت های خودروسازی ایران خودور و سایپا و مجموعه های تابعه در این تجمع حاضر شده بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری  این مراسم که با حضور علی ربیعی و جمع کثیری از کارگران واحدهای تولیدی به نمایندگی از جامع کار و تولید در مقابل دفتر سازمان ملل متحد برگزار شد، کارگران ضمن حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه، جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه را محکوم و انزجار خود را نسبت به جنایت وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
در این مراسم محمدرضا موالی زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: حضور کارگران کشور در همه مقاطع انقلاب بسیار روشنگرانه و مسئولانه است به نحوی که کارگران در دوران شکل گیری و پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نیز با داشتن روحیه و حس ولایتمداری ، تعهد و بینش عمیق، نسبت به مسائل مختلف، همواره حضوری چشمگیر ،فعال و تاثیرگذار داشته اند.
وی افزود: امروز نیز کارگران با همان روحیه و بینش، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی که به کشتار مردم مظلوم غزه می پردازد، اعلام می دارند.
وی تصریح کرد: ماهیت رژیم غاصب صهیونیستی، ماهیتی پلید و ددمنشانه است که این ماهیت روز به روز بر جهانیان آشکار و نمایان تر می شود.
وی ادامه داد: امروز به همگان ثابت شد که رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به رعایت حداقل های اصول انسانی نیز پایبند نیست و شاهد مدعی، تعداد زیاد زنان و کودکانی هستند که در غزه کشته یا زخمی شده اند و حتی امکان امداد رسانی نیز از آنان سلب شده است.
موالی زاده از جنایات رژیم صهیونیستی به عنوان یک فاجعه و رویداد ضد انسانی یاد کرد و افزود: این جنایات در هر جای دنیا ، رویدادی ضد بشری نامیده می شود که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.
وی کارگران تجمع کننده در مقابل دفتر سازمان ملل را نماینده قشر عظیم کارگری دانست و خطاب به سازمانهای مسئول برقراری امنیت در جهان گفت: کسانی که مسئول و مدعی ایجاد و برقراری امنیت در جهان هستند نباید در قبال این جنایات وحشیانه سکوت کنند و مجامع بین المللی باید هرچه سریع تر اقدامات عملی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی از خود نشان دهند.


وی با اشاره به اینکه هر انسان آزادیخواه و آزاده و هر وجدان بیداری در جهان این جنایات را محکوم می کند، افزود: امروز زنان و کودکان در غزه و فلسطین تحت بمباران های شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند و از امکانات حداقلی نیز محروم می باشند.
وی تصریح کرد: ما در کنار کارگران به عنوان نماینده جامعه کار و تولید در این تجمع گردهم آمده ایم تا به جهانیان اعلام کنیم که سیاست دولت تدبیر و امید در جهت حمایت از مظلومان غزه و جهان است.
موالی زاده در پایان ابراز امیدواری کرد: هرچه سریعتر این جنایات به پایان برسد و شاهد برچیده شدن رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.
در پایان این گردهمایی، بیانیه جامعه کارگری در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و در حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم غزه قرائت شد.



ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه