تحریم ها راهی برای نفوذ به انقلاب است

کد خبر : 380
شنبه 25 مرداد 1393 - 14:23

مسئول سازمان بسیج کارگری در آیین افتتاح کارگاه توانمندی فرماندهان بسیج کارگری با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات قدرت جهانی به هم ریخت، گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل پس از آن شاهد هم نوایی ملت های مظلوم جهان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، رمضانعلی طالبی با اشاره به اینکه نظام سلطه با این شکست نتوانست با انقلاب اسلامی مقابله کند، افزود: تلاش دشمن با تحمیل تحریم ها و جنگ اقتصادی از راه های مهم دشمن برای نفوذ به انقلاب و مقابله با آن است.

وی با تاکید به اینکه در برهه های مختلف مردم توانستند در برابر استکبار بایستند، اظهار کرد: امروز در جنگ اقتصادی هم باید با توجه به نقشه راهی که رهبر فرزانه انقلاب ترسیم کردند ایستادگی خود را نشان دهیم.

طالبی در ادامه هدف از برپایی کارگاه توانمندسازی فرماندهان بسیج کارگری را ارتقا توانمندی آنها در جبهه اقتصادی امروز دانست و تاکید کرد هر کس که در این کارزار در غفلت بوده و اهمیتی به آن نمی دهد بداند که در خط انقلاب و امام رو رهبری نیست و بسیجی واقعی کسی است که بتواند در هر شغل و صنفی گوشه ای از کار را گرفته و به جلو ببرد.

کارگاه توانمندی فرماندهان بسیج کارگری شمالغرب کشور در تبریز امروز صبح در دانشگاه فنی حرفه ای الزهرا آغاز و به مدت دو روز ادامه می یابد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه