معاون سپاه شهدای آذربایجان‌غربی؛

تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب عامل اصلی خنثی‌سازی فتنه‌های دشمن است

کد خبر : 2725
شنبه 7 شهریور 1394 - 07:27

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: رهبر معظم انقلاب با تدابیر هوشمندانه و حکیمانه فتنه‌های دشمنان ایران و انقلاب را شناسایی و خنثی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور؛ سرهنگ جلیل وحیدی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب 12 سال به طور مستمر موضوع فرهنگ و اقتصاد را مورد توجه قرار داد به طوری که عناوین سالها را با این مضامین نامگذاری می‌کردند.

وی با بیان اینکه هر اقدام رهبر معظم انقلاب هوشمندانه و حکیمانه است افزود: ایشان بعد از 12 سال رویکرد خود را در انتخاب عنوان سال تغییر دادند چرا که از نظر ایشان 12 سال برای تاکید بر اهمیت اقتصاد و فرهنگ در کشور کافی بود و این فرصت برای کسانی که باید موضوع را جدی گرفته و در آن حوزه اقدامات لازم را انجام می‌دادند به پایان رسیده بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: حال باید تبیین شود که در این 12 سال چه اقدامات فرهنگی و اقتصادی انجام گرفته است و دستگاه‌های متولی این امور چه کارنامه‌ای از خود بر جای گذاشته‌اند.

وی به نزدیک شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: از آنجایی که احزاب در کشور ایران نهادینه نشده‌اند در ایام انتخابات مشکلات امنیتی به وجود آید بنابراین باید در این رابطه بسیار هوشیار بود و به این راحتی بهانه ممکن است دست دشمن نداد چرا که بر اساس نظر کارشناسان خسارتی که در سال 88 به ایران وارد شد در 8 سال دفاع مقدس دیده نشده بود.

وحیدی اقتصاد مقاومتی را نیازمند روحیه و تفکر جهادی و انقلابی خواند و اظهار داشت: خوشبختانه بعد از توافقات هسته‌ای، ادبیات دولتمردان نیز برای مقابله با مشکلات اقتصادی کشور به سمت اقتصاد مقاومتی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به توطئه‌های دشمن علیه ایران اشاره و بیان کرد: دشمن به خوبی از قدرت منطقه‌ای ایران خبر دارد بنابراین به دنبال راهکارهایی برای تضعیف این قدرت بوده و درصدد این برآمده است که به تولید و طراحی اسلام‌هایی غیر از اسلام ناب محمدی بپردازد و آخرین فتنه دشمن در این زمینه طراحی اسلام رحمانی بود که توسط رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه