دولت از مصرف کالای خارجی پرهیز کند

تذکر صریح مدرس محبوب قرآن در حمایت از تولید ملی

کد خبر : 521
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 11:08

جنس خارجی مصرف کنیم برای جوان‌های بیگانه ایجاد اشتغال کنیم؟ . . . برای دشمنانی که با واسطه و بی‌واسطه هشت سال با دست‌های خالی جوانان ما جنگیدند و بر سرشان بمب ریختند؟ بیگانه چه خدمتی کرده که جنسش را بخریم؟

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج کارگری به نقل از تولید ایرانی، حمایت بسیاری از چهره‌های دینی و اجتماعی از تولید ملی،‌ فرآیند فرهنگ‌سازی برای مصرف تولیدات داخلی و ملی را تسریع و تبیین می‌کند.

نگاه عالمان دینی به مقوله استفاده از کالای داخلی با دلایل ساده،‌ مردمی و پذیرفتنی شوق افراد جامعه را برای خریدن کالایی که با دستان جوانان و کارگران و زحمت کشان ایرانی ساخته‌ شده است را بیشتر می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی،‌ رئیس ستاد اقامه نماز کشور و مدرس نام‌آشنا و محبوب قرآن کریم، در برنامه درس‌هایی از قرآن که در خردادماه امسال و در جمع مردم ورامین ضبط شد،‌ نکته‌های جالب توجهی را در تبیین شعار امسال بیان کرد.

این برنامه قرار است پس از برنامه‌ریزی برای تعیین زمان پخش روی آنتن صدا و سیما برود.

بخشی از نکته‌هایی را که قرائتی درباره حمایت از تولید ملی؛ کار و سرمایه ایرانی بیان کرده است،‌ می‌خوانید:

«. . . تولید خوب، تولید ملی، مصرف کالای ملی {اینها را داریم} آن‌وقت ما بیاییم جوان‌های خودمان را بیکار کنیم، جنس خارجی مصرف کنیم برای جوان‌های بیگانه ایجاد اشتغال کنیم.

هر جنسی که هر ایرانی می‌خرد از خارج، ایجاد اشتغال برای بیگانه است و بیکار کردن خودی. آنوقت این جوان‌هایی که خودشان جبهه رفتند و تکه تکه شدند، کشور را برای شما امن کردند، حالا اگر بناست یک ایجاد شغلی کنیم، ایجاد شغل برای همین خانواده‌های شهدا کنیم. برای همین بچه‌های ایران کنیم . . .

آن بیگانه { دشمنان در زمان جنگ} را که دیدید دیگر! . . . ما بیگانه‌ها را امتحان کرده‌ایم. هشت سال کشورهای دنیا سر ما بمب ریختند، یا با واسطه یا بی‌واسطه با کم و زیادش. بیگانه چه خدمتی کرده که حالا جنسشان را بخریم.

اول { از } همه هم خود دولت است. خود دولت تصمیم بگیرد، امسال جنس خارجی نخرد. امام یک سیلی در صورت شاه و صورت آمریکا زد. فرمود: شیر نفت را ببندید. شاه فلج شد. سربازها از سربازخانه فرار کنند. شاه فلج شد. ما می‌توانیم دنیا را تغییر دهیم.. . »

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه