حاجی نجاری در همایش فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگری:

تردید در استکبار ستیزی بین مسئولان را از سیاست های نفوذ دانست

کد خبر : 4767
شنبه 8 خرداد 1395 - 16:29

دکتر عباس حاجی نجاری تحلیلگر سیاسی در همایش کارگاه توانمند سازی فرماندهان حوزه های بسیج کارگری گفت:هوشیاری مقام معظم رهبری دوقطبی سازی در نگاه دشمن را از بین برد ، تردید در بحث استکبار ستیزی بین مسئولان را از سیاست های نفوذ از شاخه تغییر باور ها دانست .

دکتر عباس حاجی نجاری تحلیلگر سیاسی در همایش " کارگاه توانمند سازی فرماندهان حوزه های بسیج کارگری "نخست در تشریح شناسایی راهبرد های نظام سلطه بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با مولفه های نفوذ و جنگ نرم گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با خبرگان کشور بر دوران شناسی و تشریح جبهه نظام سلطه بر نظام جمهوری اسلامی با تفکیک دوره ای و بیان راهبرد های مقابله با تهاجم دشمن، تاکید داشتند .
وی با تاکید بر تعارضات بنیادی تفکر انقلاب اسلامی با نظام سلطه به عنوان ریشه شکل گیری سه دوران نخست دهه اول عمر انقلاب اسلامی با برچسب جنگ نرم ، امام راحل را منشا خلق حرکت عظیم تاریخی در ایران بعد از بعثت پیامبر گرامی اسلام در محور احیای اسلام معرفی نمود .
تحلیلگر سیاسی کشورمان با تاکید بر ستیز دشمن برای تخریب محتوای نظام جمهوری اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری ، سلطه ستیزی و استقلال طلبی را از ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست .
وی تفکر و محوریت دشمن را تبعیت پذیری نظام جمهوری اسلامی ایران از استکبار برشمرد و تصریح کرد :امریکا چرا مشکلی با پاکستان به عنوان کشوری مجهز به بمب اتم ندارد زیرا پاکستان تبعیت پذیر از استکبار است .
وی ادامه داد : با استقرارانقلاب اسلامی ، موج تبعیت از استکبار جهانی شکست و انقلاب اسلامی موج سلطه امریکا در منطقه را از بین برد و یک موج جدیدی ایجاد کرد ، ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با کمپین دشمنی کشور های مختلف مواجه بود .
کارشناس مسایل سیاسی کشورمان با تاکید برنقش مقام معظم رهبری در خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی ، ابراز داشت : استراتژیک دشمن تخریب جایگاه نقش رهبری و مکتب اسلام و وحدت است ،سیاست نفوذ هم براین مولفه ها تبیین شده است .
حاجی نجاری با اشاره به تمرکز دشمن بر دو قطبی سازی و تغییر محاسبات دور دوم استراتژیک دشمنی استکبار با نظام جمهوری اسلامی را بعد از رحلت امام راحل معرفی نمود.
وی با تاکید بر حمایت امریکایی ها به ویژه شخص خانم کلینتون از فتنه ۷۸ ، فتنه۸۸ و جنبش سبز با تصویب اعتبار ۵۵ میلیارد دلاری برای مدیریت خیابان های تهران ، تصریح کرد: ۹ دی این استراتژیک دشمن را شکست داد و در ان روز تجلی مجدد ارزشهای انقلاب اسلامی را شاهد بودیم .
تحلیلگر سیاسی کشورمان با بیا ن این نکته که با معرفی تحریم ها از جنس فلج کننده است ، محتوای استراتژیک نفوذ را نارضایتی اجتماعی و در نهایت نارضایتی سیاسی در بدنه این استزاتژیک عنوان کرد و ابراز داشت : جنگ نرم در بدنه استراتژیک نفوذ تعریف شده است.
وی  تغییر محاسبات را به عنوان سر منشا تغییرات در نظام تصمیم گیری کشور ، با پیوست تغییر باور ها و ارزش با محوریت توده های اجتماعی و انتخاب مدیران کشور و تاثیر گذاری در محاسبات کشور برشمرد .
وی با بیان این نکته که این تغییرات نسبت به حقانیت نظام جمهوری اسلامی و اندیشه های امام خمینی (ره)در سیاسیت تغییر محاسبات است ، ابراز داشت : دشمن در فتنه ۷۸ دنبال فرستادن امام راحل به موزه تاریخ بود انها زیارت عاشورا را فلسفه خشونت گرایی معرفی کرده بودند .
حاجی نجاری با تاکید براینکه انها ولایت فقیه را مظهر تحجر گرایی معرفی کرده بودند ، زحمات مقام معظم رهبری را در طی این بیست سال برای تثبیت گفتمان امام راحل بسیار ارزشمند دانست.
تحلیلگر سیاسی کشورمان با تاکید براینکه هوشیاری مقام معظم رهبری دوقطبی سازی در نگاه دشمن را از بین برد ، تردید در بحث استکبار ستیزی بین مسئولان را از سیاست های نفوذ از شاخه تغییر باور ها دانست .
وی گفت:ایران و قفل بر درب مراکز موشکی کشور را از استراتژیک دشمن در بحث مقابله با نظام جمهوری اسلامی دانست و ابرازداشت :شهر موشکی ایران پیام محکمی به استکبار جهانی بود و اقتدار نظامی ایران راهبرد دشمن را تغییر داد .
حاجی نجاری با تاکید براینکه پرونده تهدید نظامی بر علیه ایران بسته شده است ، تصریح کرد : اقتصاد مقاومتی یک دنیا مفهوم دارد .
تحلیلگر مسایل سیاسی کشورمان با بیان این نکته که نباید به امثال فرانسه چشم داشت که مشکلات ما را برطرف کند ، ابراز داشت : دشمن ۳۸ سال است که از نظام جمهوری اسلامی ایران زخم خورده است .
وی با تاکید بر اینکه عربستان هم در ماجرای دو قطبی سازی در نظام جمهوری اسلامی سناریوسازی می کند ، تصریح کرد : باید عدم تبعیت از دشمن را تجلی بخشید باید در اقتصاد مقاومتی نقش ایفا کرد دشمن دنبال اجتماعی سازی چالش هاست

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه