ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی از اهداف طرح صالحین است

کد خبر : 135
جمعه 20 بهمن 1391 - 12:26

مسئول سازمان بسیج کارگری استان کرمان در بازدید ازحوزه کارگری ناحیه کوهبنان و پایگاه شهداء معدن حشونی گفت: یکی ازاهداف طرح صالحین، ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه است و هر کاری که به نفع مردم و جامعه باشد بسیج در آن ایفای نقش می‌کند.

 

به گزارش سایت رسمی سازمان بسیج کارگری کشور، مسئول سازمان بسیج کارگری استان کرمان در بازدید ازحوزه کارگری ناحیه کوهبنان و پایگاه شهداء معدن حشونی گفت: یکی ازاهداف طرح صالحین، ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه است و هر کاری که به نفع مردم و جامعه باشد بسیج در آن ایفای نقش می‌کند.

حمیدرضا حسین خانی مسئول سازمان بسیج کارگری استان کرمان افزود: دشمن با تحریم اقتصادی می‌خواهد به مردم ما این باور را تحمیل کند که تنها با اقتصاد سرمایه‌داری غرب می‌توان چرخ اقتصادی جامعه  را چرخاند و دولت‌مردان جمهوری اسلامی ایران توان اداره جامعه را ندارند.

وی در ادامه به هوشیاری ملت ایران در همه عرصه‌های سرنوشت ساز اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان غافل از این هستند که مردم ما در هر شرایطی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

وی ضمن تشریح طرح شجره طیبه صالحین، گفت: دشمن برای غلبه بر نظام جمهوری اسلامی تاکنون دست به تحرکات و تهاجمات زیادی در زمینه های سیاسی، نظامی، فرهنگی واقتصادی زده است.

وی در پایان مهم‌ترين اهداف تشكيل طرح صالحين را فعال كردن بسيجيان در قالب ارتقاي ايمان و آگاهي بسيجيان و تبديل مباني پايگاه‌هاي مقاومت به كانون‌ تعليم و تربيت برشمرد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه