همزمان با اغاز هفته بسیج مطرح شد:

تضمین استقلال و هویت هر جامعه به کارگران خدومش وابسته است

کد خبر : 17390
یکشنبه 30 آبان 1400 - 12:48

سید روح الله نیکخواه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: اگر جامعه ای بخواهد استقلال و هویت داشته باشد باید قدر کار و کارگر خودش را بداند، کارگر یک واژه مقدس است چرا که او برای عزت و سربلندی کشورش تلاش میکند و سختی ها و مشکلات را به جان میخرد تا شاهد استقلال و عزت میهن خویش باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،  سید روح الله نیکخواه مسئول سازمان بسیج کارگران  و کارخانجات سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی  بمناسبت آغاز هفته بسیج این رویداد را به کارگران بسیجی این قشر در سراسر استان تبرگ گفت، متن پیام به شرح زیراست:

باسمه تعالی

قال الصّادقُ علیه‌السلام:

الکادُّ عَلی عَیالِهِ کَالمُجاهِد فی سَبیلِ الله

کسی که برای تأمین معاش و مایحتاج زندگی خانواده‌اش تلاش کند، مانند رزمنده‌ای است که در راه خدا می‌جنگد.

کارگران ستون های اصلی اقتصاد جامعه هستند، کارگرانی که با همت و تلاش مضاعف خودشان عزت و سربلندی یک جامعه را به همراه می آورند.

اگر جامعه ای بخواهد استقلال و هویت داشته باشد باید قدر کار و کارگر خودش را بداند، کارگر یک واژه مقدس است چرا که او برای عزت و سربلندی کشورش تلاش میکند و سختی ها و مشکلات را به جان میخرد تا شاهد استقلال و عزت میهن خویش باشد.

کارگران و کارفرمایان به عنوان سربازان جنگ اقتصادی بیشترین نقش را در گردش چرخه تولید ملی و تحقق شعار سال،دارند، با این اوصاف تعطیلی هر کارخانه و از دست رفتن اشتغال در حکم از دست رفتن یک سنگر و خاک‌ریز است، کارخانه‌ها و کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی قرارگرفته‌اند.

سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه ثارالله استان کرمان این هفته را به همه کارگران بسیجی و انقلابی استان پهناور کرمان ، تبریک گفته و از خداوند منان برای این قشر زحمتکش و خدوم آرزوی سربلندی و سعادت دارد .

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه