امام جمعه گلوگاه اعلام کرد

تعطیلی ۱۵۰ کارخانه در مازندران با واردات اجناس خارجی

کد خبر : 9453
شنبه 6 آبان 1396 - 10:06

امام جمعه شهرستان گلوگاه گفت: یکی از اصول اقتصاد مقاومتی مبارزه با ورود کالای قاچاق است، ورود اجناس خارجی سبب شد تا بیش از ۱۵۰ کارخانه در مازندران تعطیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی اظهار کرد: برجام سبب شد تا حرف و منطق صلح و دوستی خود را به جهانیان ثابت کنیم همچنین متوجه شدیم که آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی افزود: امروزه نیروهای سپاه در آن طرف مرزها جان خود را فدا می‌کنند تا غده سرطانی داعش را از بین ببرند و ما می‌دانیم امت حزب‌الله در مسیر رهبری قرار دارد و شعار مرگ بر آمریکا حیات انقلابی و اسلامی ما است.

خطیب جمعه گلوگاه بیان کرد: امام خمینی(ره) نیز قائل به مسائل فرهنگی بود و می‌دانست استبداد فرهنگی با کار فرهنگی از بین می‌رود، نه تنها امام بلکه همه یاران او اهل جنایت نبودند.

این مسؤول در مورد اهداف دشمنان ایران اسلامی، گفت: امپراتوری تبلیغاتی دشمنان در حال فعالیت است، آنها ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی را در جهان تبلیغ می کنند و به مردم جهان می‌باورانند که ایران یک کشور خطرناک است.

میراحمدی یادآور شد: یکی از اصول اقتصاد مقاومتی مبارزه با ورود کالای قاچاق است، ورود اجناس خارجی سبب شد تا بیش از ۱۵۰ کارخانه در مازندران تعطیل شود.

وی ادامه داد: کشور چین اجناس ارزان را وارد بازار کرد و با این کار کارخانجات ایرانی را از پا انداخت همچنین اگر در ادامه جلوی واردات خودرو گرفته نشود فعالیت ایران خودرو نیز از کار خواهد افتاد.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه