یزد؛

تقدیر از سنگ آهن مرکزی در سومین اجلاس معدن و صنایع معدنی کشور

کد خبر : 2918
دوشنبه 30 شهریور 1394 - 10:12

لوح تقدیر سومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران به شرکت سنگ آهن مرکزی ایران استان یزد رسید.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، در سومین اجلاس معدن و صنایع معدنی کشور که عصر چهارشنبه بیست و پنجم شهریور ماه در سالن همایش‌های صدا وسیما برگزارشد، به پاس فعالیت دلسوزانه در صنعت کشور، از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران  استان یزد تقدیر شد.

در قسمتی از تقدیرنامه عنوان شده: «در روزگاری که منابع سوخت‌های فسیلی رو به پایان است توسعه صادرات غیر نفتی برای میهن عزیزمان از اهمیت بسزایی برخوردار است. از این رو پیشرفت صنعت معدن با رشد اقتصاد کشور برای سرزمینی چون جمهوری اسلامی ایران که مملو از منابع خدادای است رابطه مستقیم و غیرقابل انکاری دارد.» در ادامه آمده است: «در این راستا کسانی که در این حوزه دلسوزانه فعالیت می‌کنند جهادگران قابل تقدیری هستند که سرمایه معنوی مرز و بوم اسلامی عزیزمان به حساب می‌آیند.»

براساس این گزارش، توسط محسن جلال‌پور، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، حسین میرمحمد صادقی، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، علا میرمحمدصادقی، رئیس هیات امناء خانه معدن ایران و علیرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران از خدمات شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تقدیر به عمل آمد. گفتنی است رحمان مظفری، به نیابت از محمد جواد عسکری مدیر عامل شرکت، این لوح را دریافت کرد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه