تقدیر از پایگاه بسیج کارگری شهید تندگویان شرکت پتروشیمی شازند

کد خبر : 8790
سه شنبه 31 مرداد 1396 - 11:28

به مناسبت تجلیل از پایگاه بسیج کارگری شهید تندگویان شرکت پتروشیمی شازند، مراسمی در تاریخ چهارشنبه 1396/5/25 در سالن جلسات روابط عمومی این شرکت با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج کارگری استان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، به مناسبت تجلیل از پایگاه بسیج کارگری شهید تندگویان شرکت پتروشیمی شازند، مراسمی در تاریخ چهارشنبه 1396/5/25 در سالن جلسات روابط عمومی این شرکت با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج کارگری استان برگزار گردید.

در ابتدای برنامه ریاست مجتمع پتروشیمی شازند، ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین، انتخاب پایگاه بسیج این شرکت را به عنوان پایگاه برتر استان تبریک گفت و یکی از دلایل این انتخاب را تعامل نزدیک مدیران شرکت با مجموعه پایگاه بسیج عنوان نمود.

در ادامه ربیعی مسئول سازمان بسیج کارگری استان،چگونگی انتخاب پایگاه برتر را توضیح داده و اصلی ترین هدف برگزاری این جلسه را انتقال تجربیات پایگاه برتر به سایر پایگاه ها عنوان نمود.در ادامه جلسه، جانشین محترم فرماندهی سپاه روح ا... استان مرکزی در خصوص وظایف فرمانده هان پایگاه های بسیج کارگری مطالبی را ارائه نمودند.

در ادامه برنامه فرمانده و اعضاء شورای پایگاه بسیج شهید تندگویان اقدامات صورت گرفته در سال گذشته توسط این پایگاه را برای حاضرین تشریح نمودند در پایان برنامه ربیعی مسئول سازمان بسیج کارگری استان به پرسش ها و ابهامات فرماندهان پایگاه ها پاسخ گفتند.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه