مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد؛

تقویت فرهنگ تولید و اشتغال از مهمترین برنامه های بسیج کارگری در سال جدید

کد خبر : 7495
دوشنبه 21 فروردین 1396 - 09:06

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد با اشاره به اهمیت فرهنگ تولید و اشتغال در سال جدید گفت: 13 هزار کارگر بسیجی در سال جدید تلاش می کنند تا فرهنگ تولید و اشتغال در جامعه رواج پیدا کند.

محمد رضا نیکنام مسئول سازمان بسیج کارگری در گفتگو با خبرنگار این سازمان با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته در استان یزد اظهار داشت :سازمان بسیج کارگری استان یزد در سالهای گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و توانسته برنامه های متعددی را با کمک اعضای خود برگزار نماید طوری که این سازمان در 3 سال متوالی جز 3 سازمان برتر کشور انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفته است و مهمترین این برنامه ها برگزاری کنگره شهدای کارگر استان بوده که باعث برکت و رشد سازمان شده است.

وی افزود: : برگزاری جشنواره تجلیل از مخترعان و نخبگان عرصه صنعت و تولید ،اعزام کارگران به اردوهای سیاحتی و زیارتی ،برگزاری همایش های استانی و شهرستانی، برگزاری آموزش های مهارتی و تخصصی ،برگزاری مسابقات ورزشی، ایجاد تفاهم نامه با سازمان های متفاوت ،برگزاری مجمع قشر بسیج ،دیدار از خانواده شهدای کارگری،و غبار روبی قبور شهدای کارگر،برگزاری یادواره شهدای شهرستانی و استانی و ... از جمله اقدامات مهمی بوده که سال گذشته در این سازمان صورت گرفت.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد  با توجه به اهمیت فرهنگ تولید و اشتغال در کشور بیان داشت:13  هزار نفر کارگر بسیجی استان تلاش می کنند تا درسال 96 فرهنگ تولید و اشتغال را با کمک کارگران و کارفرمایان تقویت نموده و رشد دهند.

نیکنام در پایان با عنوان برخی برنامه های این سازمان در سال 96 خاطر نشان کرد: با شروع سال 96 برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده ایم که مهمترین آنها برگزاری یادواره شهدای کارگر استان و مراسم روز قشر بسیج کارگری،  اردو های خانوادگی اعضای فعال حلقه های صالحین و اعضای شورای اندیشه ورزی ،برگزاری حلقه های صالحین با محوریت تولید بهتر و با کیفیت تر،برگزای مجمع قشر و شوراه های اندیشه ورزی ،برگزای مسابقات فرهنگی ورزشی ،برگزاری کارگاه های آموزشی جهت ارتقاء فرهنگ خانواده و محیط کاری،تجلیل از نخبگان ،تعامل بیشتر با ادارات مرتبط و واحدهای تولیدی و برگزاری جلسات  در خصوص تولید و اشتغال ،کوهنوردی کارگران و مسابقات تیر اندازی و برنامه های متنوع دیگر می باشد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه