رعیتی فرد در اجلاسیه هیأت های اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات کشور عنوان شد:

توانمندی هیأت های اندیشه ورز در رفع موانع تولید

کد خبر : 14185
چهارشنبه 20 آذر 1398 - 13:44

رعیتی فرد: هیأت های اندیشه ورز در سطح کشور و استان ها با تفکر و تعفل در مشکلات و ارائه راه حل مناسب کمک شایانی به رفع موانع تولید و رونق دوباره تولید دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، صبح امروز اجلاسیه هیأت های اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات کشور با هدف تبادل تجربیات هیأت های اندیشه ورز بسج کارگران و کارخانجات کشور در برنامه ریزی و اقدامات بسیج و تعیین خط مشی های آتی بسیج در راستای کمک به رفع موانع تولید مراکز تولیدی و کارخانجات در شهر بوشهر آغاز شد.

رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در سخنان آغازین خود ضمن خیر مقدم به مدیران و مسئولان حاضر گفت: امروز بسیج از تمام ظرفیت های خود استفاده میکند تا بتواند به دولت و دستگاهای اجرایی کمک کند تا بتوانیم از جنگ اقتصادی که دشمن برای این نظام طرح ریزی کرده، سربلند بیرون بیاییم و البته امیدواریم این همدلی و تعامل ادامه داشته باشد و دولت و دستگاهای اجرایی نیز تمام ظرفیت های خود را بکار گیرند.

دکتر رعیتی فرد با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف گفت: امروز نظام ما در حوزه های مختلفی مورد تهاجم دشمن متخاصم قرار گرفته است، از جنگ اقتصادی گرفته تا جنگ نرم و حوزه های اجتماعی و فرهنگی، اما مردمی که دل در گرو این انقلاب و نظام دارند و خون شهدا را ملاک عمل خود قرار می دهند کمک میکنند و انشاالله کشتی انقلاب اسلامی به سر منزل مقصود خواهد رسید.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در ادامه افزود: تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نیازمند حفظ چند عنصر اصلی و اساسی می باشد که اولین عنصر آن حفظ ولایت و رهبری که عمود خیمه انقلاب اسلامی است می باشد، ایشان با درایت و راهبری حکیمانه ای که داشتند در این سالها تلاش کردند و در تلاطم امواج، هدایت کشتی انقلاب را به خوبی مدیریت کرده اند، اگر این نظام ولایی و رهبری تضعیف بشود قطعا ما آسیب بسیار جدی و بزرگی خواهیم خورد.

رعیتی فرد دومین عنصر اساسی را مردم معرفی کرد و گفت: ولایت و یا امامت بدون اُمت قطعا مشکل پیدا میکند، مردم عقبه جدی و پویای نظام انقلاب اسلامی هستند، امیدواریم بتوانیم حضور مردم در صحنه های مختلف را قدر بدانیم. همین اتفاقات اخیر در کشور و حضور به موقع مردم در سرکوب اغتشاشگران نشان داد که مردم پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و تلاش بر حفظ آن دارند.

 

ایشان در ادامه به سومین عنصر اشاره و افزود: در اداره جامعه قطعا باید به سنت های الهی پایبند باشیم، هر سختی قطعا یک آسانی و گشایشی را در پی خواهد داشت ( ان مع العسر یسری )، خدایی که ما در دفاع مقدس داشتیم و آن اتفاقات بزرگ و پیروزی ها را رقم زدیم، همان خدا هم اکنون هست و در آینده نیز خواهد بود و یاری گر مظلومان و حق طلبان خواهد بود. این سه عنصر به بقای نظام اسلامی کمک شایانی خواهد داشت.

رعیتی فرد خطاب به میران و مسئولان حاضر در مراسم گفت: میدان دار جنگ اقتصادی شما عزیزان هستید و بسیج هم به عنوان سرباز کوچک با تمام توان و ظرفیت خود کنار شما خواهد بود، تا بتوانیم با هم افزایی، بستر پیشرفت و موفقیت را فراهم سازیم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به اینکه 40 میلیون جمعیت خانواده کارگری کشور نیازمند فکر ویژه ای است گفت: جامعه کارگری تحت فشارهای مختلفی هست ولی به فرموده مقام معظم رهبری جامعه کارگری ما از وفادار ترین اقشار به نظام اسلامی هستند به لحاظ اینکه در تمام شرایط سخت، نظام و انقلاب را همراهی کرده، از زمان دفاع مقدس گرفته تا امروز که در جنگ اقتصادی هستیم.

ایشان در ادامه افزود: خروجی و برآیند جلسات هیأت های اندیشه ورز چه در استان ها و چه در سطح کشور باید به تولید فکر و ایده در حوزه کارگری منجر شود، هدایت عمومی هیأت های اندیشه ورز در لایه های مختلف حوزه های کارگری کشور قطعا توسط شما عزیزان انجام خواهد شد که در مراکز تولیدی، شهرک های صنعتی، معادن و کارخانجات حضور دارید و قطعا کمک شایانی به آن خواهد کرد.

وی تأکید کرد: توانمندی هیأت های اندیشه ورز در رفع موانع تولید بسیار بالا بوده به گونه ای که هیأت های اندیشه ورز در سطح کشور و استان ها با تفکر و تعفل در مشکلات و ارائه راه حل مناسب می توانند کمک شایانی به رفع موانع تولید و رونق دوباره تولید داشته باشند.

رعیتی فرد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: با تأکیداتی که مقام معظم رهبری در ارتباط با هیأت های اندیشه ورز داشتند، امیدوارم بتوانیم در آن راستا حرکت کنیم در آن راستا تفکر و تعقل کنیم و بتوانیم کمک کنیم و مسائل جامعه کارگری را مطرح و پیگیری کنیم، راه حل ارائه بدیم  و به سرانجام برسانیم.

شایان ذکر است در این مراسم سردارعلی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، دکتر عالی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران ادارات کل کار استان ها، فرماندهان حوزه ها و مسئولین بسیج کارگران و کارخانجات استان ها، مسئولان هیأت های اندیشه ورز کشور و استان ها، مدیران و نخبگان کارخانجات و مراکز کار و تولید، نمایندگان مجلس و نمایندگان کارگران و کارفرمایان نیز حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه