سخنان فرمانده یگان ویژه ناجا در جمع باشکوه قشرهای کارگری در مراسم بزرگداشت حماسه 2 بهمن ارومیه

توجه همگان به انقلاب و انقلابی گری

کد خبر : 6881
دوشنبه 4 بهمن 1395 - 07:40

سردار کرمی گفت: انقلابی و انقلابی گری باید امروز مورد توجه همگان قرار گیرد و در همه زمینه‌ها این روحیه که به مسیر درست کشور و استقلال و انقلابی عمل کردن همه مردم کمک کند.مراسم بزرگداشت حماسه 2 بهمن ارومیه

به گزارش خبرگزاری بسیج کارگری سپاه شهداء استانم آذربایجان غربی، فرمانده یگان ویژه ناجا درجمع باشکوه اقشار مختلف کارگری و بزرگداشت حماسه ۲ بهمن ۵۷ که در مسجد اعظم ارومیه برگزار شد اظهار داشت: مردم ارومیه در مسیر انقلاب مجاهدت فروانی کرده‌اند و در 2 بهمن نشان دادند که با چه شجاعتی به مبارزه با رژیم طاغوت پرداختند.

سردار حسن کرمی تصریح کرد: در این بین نقش غیرقابل انکار حجت الاسلام حسنی که موتور محرکه در دوران مبارزه در ارومیه و منطقه بوده و نباید از یاد برد که این حرکت چه اثرات بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

فرمانده یگان ویژه ناجا بیان داشت: 2 بهمن سال 57 مردم مبارز در یک حرکت ناباورانه و انقلابی قیام مسلحانه علیه رژیم طاغوت را آغاز کردند و دژخیمان پهلوی که انتظار چنین حرکتی را نداشت غافلگیر شد که نتیجه آن را در حرکت سریع انقلاب اسلامی در سایر استان‌ها را شاهد بودیم.

کرمی افزود: وظیفه مسئولین شناختن این موضوع به مردم است که در آن انسجام و وحدت قومیت‌های مختلف در مقابل رژیم طاغوت را شاهد بودیم که بر امنیت آینده استان و آمادگی مردم در مقابل تحرکات دشمن و نقشه‌های آنان را خنثی کرد.

وی گفت: پهلوی و شاه پهلوی قکر می‌کردند خیلی قدرتمند هستند اما حرکات انقابی مردم در سراسر کشور این را اثبات کرد این یک توهم کودکانه‌ای بیش نبود، 2 بهمن محل و زمانی برای مجاهدت مردمانی بود که امروز گمنام در کنار ما هستند؛ امیدوارم این موضوع مورد نظر مسئولین قرار گرفته و به روشنگری در این زمینه بپردازند و حتی زمینه دیدار مردم ارومیه و استان با رهبر انقلاب را در این روز فراهم نماید.

فرمانده ارومیه‌ای یگان ویژه ناجا اظهار داشت: انقلابی و انقلابی گری باید امروز مورد توجه همگان قرار گیرد و در همه زمینه‌ها این روحیه که به  مسیر درست کشور و استقلال و انقلابی عمل کردن همه مردم کمک کند.

کرمی افزود : هرچند امروز عده‌ای انقلابی‌ها را  افراطی می‌نامند و هرکسی که در مقابل عدم وابستگی سخن بگوید سرکوب می‌کنند اما مردمی که دل بستگی به انقلاب دارند باید این روحیه را حفظ نمایند و انقلابی‌گری را به اندازه توان خود به اجرا بگذارد.

وی تصریح کرد: انقلابی باید در برابر دشمن ایستادگی کرده و تقوا داشته باشد تا با پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و اعتقاد به اسلام ناب محمدی بتواند امروز در اسلام متحجر و اسلام سکولار حقانیت اسلام ناب محمدی را نشان دهد به خصوص که اسلام متحجری مثل داعش و عربستان و اسلام سکولار که تنها انسان را محور قرار می‌دهد.

کرمی عنوان کرد: فرد انقلابی باید مردمی بوده و به پیشرفت و ارزش‌های انقلاب معتقد باشد و برای تقویت آن در کنار حمایت از مستضعفین و فقرا که صاحبان اصلی انقلاب هستند کمک و یاری کند.

وی اظهار داشت: ما باید با فکر ایرانی و فرهنگ اسلامی به تولید محصولات داخلی بپردازیم و به هنگام بررسی وضعیت جامعه خودمان طبق شاخص‌های الگوی تمدن اسلامی توجه نماییم نه شاخصه‌های غربی که با سبک زندگی و اسلامی ما متفاوت است.

فرمانده دوران ۸ سال دفاع مقدس گفت: اگر طبق این ارزش‌ها پیش برویم و به دنبال همان چارچوب‌های ابتدای انقلاب باشیم یقینا به استقلال اقتصادی کشور کمک نموده و هیچ گاه وابسته به دشمنان نخواهیم شد همانطور که در ایام اول انقلاب و جنگ با عراق این اتفاق رخ داد.

سردار کرمی تصریح کرد: در این میان عده‌ای دوست دارند بگویند که وجود دشمن یک توهم است اما شاخصه انقلابی‌گری حساسیت به دشمن است، دشمنی ما با آمریکا ریشه‌ای بوده و به هیچ وجه نمی‌شود عقب نشینی کرد چرا که عقب نشینی مساوی با نابودی انقلاب اسلامی است؛ امروز نتیجه عقب نشینی از چارچوب‌ها را در کشورهای منطقه می‌بینیم که آمریکا چه اثراتی در این کشورها داشته است.

فرمانده یگان ویژه ناجا در پایان گفت: تقوا دینی و انقلابی می‌تواند به استقلال فکری و اقتصادی کشور و به مقاومت در مقابل دشمنان کمک کند، دشمنانی که به دنبال ایجاد تفرقه بین ملت و دولت هستند و از انسجام آن که به کمک انقلاب اسلامی می‌آید هراسان می‌باشند.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه