به همت بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام انجام گرفت:

توزیع بیش از 27 هزار بسته معیشتی و 100 سری جهیزیه برای نو عروسان

کد خبر : 16216
یکشنبه 21 دی 1399 - 10:38

به همت بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام بیش از 27 هزار بسته معیشتی و 100 سری جهیزیه برای نو عروسان تهیه و بین نیازمندان توزیع گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سرهنگ جهانپور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام در اولین سالگرد سپهبد قاسم سلیمانی که به همت بسیج کارگری ایلام برگزار شد گفت: این رزمایش با همت بسیج کارگران و کارخانجات ایلام و همکاری دیگر کمیته های نهضت کمک مومنانه انجام گرفت.

 ایشان درادامه افزودند: در مراحل قبلی 10200 بسته معیشتیبه ارزش تقریبی سه میلیارد و شصت میلیون تومان و 100سری جهیزیه به نو عروسان اهدا شد و به مناسبت اولین سالگرد سردار سلیمانی در این مرحلیه نیز بسته های معیشی، بین نیازمندان توزیع شد.

ایشان افزودند: در این سبدهایی غذایی اقلامی چون برنج، روغن، نخود،عدس، رب گوجه فرنگی و ماکارونی تعبیه شده بود که به خانوارهای شناسایی شده اعطا شد.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام افزودند: در ایام شیوع ویروس کرونا، از ابتدا تا هم اکنون بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام با کمک به کادر بهداشت و درمان، در تولید لوازم بهداشتی و درمانی، ایجاد کارگاه های ماسک، لباس کادر و پرسنل درمانی، کمک به رفع مشکلات کارخانه پد الکل، کارخانه الکل سازی و... و مخصوصا در رزمایش های کمک‌های مومنانه در خط مقدم قرار داشته است.

جهانپور در پایان تاکید کرد: جا دارد از همه شرکت ها و واحدهای تولیدی و همه دستگاه ها و ادارات که در نهضت سراسری کمک مومنانه با اقدامات خیرخواهانه به خانوارهای نیازمند و محروم خدمت رسانی کرده، تشکر کنم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه