درغالب مهر کریمانه انجام گرفت:

توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند اصفهانی

کد خبر : 13644
سه شنبه 9 مهر 1398 - 09:58

هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند اصفهانی در شهرستان‌های مبارکه، لنجان، فلاورجان، شاهین‌شهر، نایین، آران و بیدگل، کاشان و اصفهان در مقاطع مختلف تحصیلی توسط بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان توزیع گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، یک هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند اصفهانی در مقاطع مختلف تحصیلی توسط بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان توزیع گردید.

سرهنگ محمدعلی مهرابی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان با بیان اینکه این سازمان در طرح مهر کریمانه پیگیر جمع‌آوری کمک‌های شرکت‌ها و کارخانه‌های استان برای تهیه بسته‌های نوشت افزار برای دانش آموزان بی‌بضاعت است، اظهار کرد: با توجه به شرایط امروز اقتصادی که قشر محروم جامعه در تهیه نوشت افزار فرزندان خود دچار مشکلات شده‎اند.با برگزاری جلسات و هماهنگی بین شرکت‌های صنعتی استان تاکنون توانستیم حدود ۵۰۰ بسته نوشت افزار برای مقاطع مختلف تحصیلی تهیه کنیم و امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) و رئیس ناحیه چهار آموزش و پرورش دریکی از مدارس حاشیه شهر اصفهان، این بسته‌ها را بین دانش آموزان نیازمند توزیع کردیم.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان گفت: علاوه بر این توزیع، ۲۵۰ بسته نوشت افزار هم به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج می دهیم تا توزیع هدفمند به دست دانش آموزان بی‌بضاعت محله‌ها را ادامه دهند.

سرهنگ مهرابی با توضیح اینکه حوزه‌های بسیج کارگری در شهرستان هم به‌صورت غیرمتمرکز بسته‌های کمکی به دانش آموزان منطقه خود اهدا کردند، بیان کرد: تاکنون ۵۰۰ بسته نوشت افزار هم در شهرستان‌های مبارکه، لنجان، فلاورجان، شاهین‌شهر، نایین و آران و بیدگل و کاشان توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه