ثبت یک رکورد بی سابقه در مجتمع گاز پارس جنوبی

تولید روزانه 9 هزارو 100تن اتان در پالایشگاه های پارس جنوبی

کد خبر : 9838
شنبه 11 آذر 1396 - 10:20

باتلااش متخصصان و کارکنان بسیجی مجتمع گاز پارس جنوبی ، روزانه 9هزارو 100تن اتان در پالایشگاههای مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، مسعود حسنی مدیر عاما این شرکت، در دیدار با بازرسان کل استان بوشهر ضمن بیان خبر فوق اظهار داشت: تعمیرات اساسی کل پالایشگاههای ما بدون هیچ حادثه ای و با موفقیت تمام انجام شد.این حجم از تعمیرات عظیم بدون هیچ گونه حادثه ناتوان کننده ای صورت پذیرفت.

حسنی در ادامه عنوان داشت: اکنون با برنامه ریزی و کار گروهی عملیات تعمیرات اساسی در کوتاه ترین بازه زمانی در تمامی پالایشگاههای مجتمع گاز به پایان رسیده است. و برای ورود به فصل زمستان آمادگی های لازم داریم .

 وی ادامه داد: ما از مخزن مشترک پارس جنوبی ، موفق شدیم به برداشت روزانه 250میلیون متر مکعب گاز خام نیز دست یابیم و امروز با تلاش و همت در میزان برداشت از مخزن مشترک با قطر برابر شده ایم .

حسنی تصریح کرد: همچنین روزانه 450میلیون متر مکعب گاز طبیعی از پالایشگاههای پارس جنوبی به خطوط انتقال گاز وارد شده است.همچنین 630 هزار بشکه در روز میعانات گازی تولید کرده ایم و موفق شده ایم با یک رکورد بی سابقه 9هزارو 100تن اتان در روز نیز تولید کنیم .:

مدیر عامل مجتمع گاز انرژی پارس جنوبی اظهار داشت: علاوه بر این هم اکنون 1600تن گوگرد و 8200تن ال پی جی در روز تولید کرده ایم .وی گفت: در حال حاضر مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از 70 درصد گاز مورد نیاز کشور را تامین می کند. ما در آینده 5میلیون بشکه معادل نفت خام تولید خواهیم کرد.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه