در حاشبه بازدید یک روزه از مجمتع نان مطرح شد:

تولید ماهیانه 14 تن نان با کیفیت توسط رزمنده دفاع مقدس

کد خبر : 17391
یکشنبه 30 آبان 1400 - 12:53

سید روح الله نیکخواه گفت: مجنمع نان کوثر استان کرمان با مدیریت جانباز گرامی حاج اقا رضایی احداث و با بکار گیری 40 جوان توانسته است گوی رقابت را از دیگر همکاران خود با ارائه بهترین کیفیت برباید و درخواست راه اندازی بک پایگاه مقاومت را در واحد تولیدی خود داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سید روح الله نیکخواه فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان از واحد تولیدی نان کوثر کرمان بازدید کرد.

شایان ذکر است؛ در راستای گسترش پایگاه های مقاومت بسیج کارگری در سطح کارخانجات و کارگاه های تولیدی بازدید های میدانی را در دستور کار قرار گرفته  است .

سید روح الله نیکخواه گفت : بازدیدی  میدانی و یک روزه از کارخانه تولیدی نان کوثر انجام شد که برادر محمد رضایی مدیر عامل این مجموعه درخواست راه اندازی یک واحد مقاومت در این مجتمع تولیدی را به بسیج کارگری داد که مقرر شد تا در دستور کار قرار بگیرد و انشاالله کمک هایی هم  به این مجموعه از سوی بسیج کارگری در عرصه فروش و حتی معرفی این واحد تولیدی انجام خواهد شد.

نیک خواه در این بازدید عنوان کرد: این واحد تولیدی در عرصه طبخ نان، کیفیت و تنوع مطلوبی دارد و بالغ بر40 کارگر در این کارخانه کار می کنند که ماهیانه 14 تن پخت نان دارند و نان با کیفیت را روانه بازار می کنند .

رضایی مدیر عامل این واحد تولیدی نیزهدف از راه اندازی این مجموعه را کمک به اشتغال عنوان کرد و گفت: ایجاد اشتغال زایی و کمک رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه سر لوحه کار ما هست و اکنون در میدان جنگ هستیم چه 8 سال دفاع مقدس که رزم تن به تن بود که ما خدمت کردیم و چه اکنون که در عرصه اقتصاد باید با چنگ و دندان از این مرزوبوم و منابعش دفاع کنیم .

سید روح الله نیکخواه نیزدرادامه تاکید کرد: افرادی که در این کارگاه شاغل هستند و طبخ نان انجام می دهند باید بسیجی شوند و البته ما هم به دنبال این هستیم که سفارشات داخلی سپاه و حتی جاهایی مانند ستاد اسکان و غیره که نیازمند خرید نان در مراسمات خود هستند به این واحد تولیدی معرفی شوند تا حمایت در راستای تولید داخلی صورت گیرد.

وی افزود: هدف ما به جز راه اندازی پایگاه های مقاومت ، معرفی واحد های تولیدی به جامعه که کیفیت و مرغوبیت کالا سرلوحه کار آنهاست ، در دستور کار ما قرار دارد که باید با تبلیغات و فضا سازی رسانه ایی به گوش مردم برسد .

نیکخواه در پایان خاطر نشان کرد : در حالی که امروزه نان جزو کالای اصلی در سبد معیشتی خانوار قرار دارد و از اولویت تغذیه ای بالایی برخوردار است لذا سرکشی و نظارت ویژه باید صورت بگیرد تا جنس خوب وبا کیفیت را به بازار ارائه دهند تا هم کالای ایرانی محبوبیت یابد و هم کیفیت آن حرف اول را بزند.

 انتهای پیام /

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه