عقلمندی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی:

تولید کنندگان داخلی باید به این باور برسند که مشتریان بزرگنرین سرمایه آنها هستند

کد خبر : 14518
پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 12:52

جلسه توجیهی طرح شهید برونسی با هدف فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی با حضور فرماندهان حوزه های و پایگاههای کارگری استان و جمعی از مدیران و کارفرمایان واحدهای صنعتی و تولیدی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران وکارخانجات کشور، جلسه توجیهی طرح شهید برونسی با هدف فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی با حضور فرماندهان حوزه های و پایگاههای کارگری استان و جمعی از مدیران و کارفرمایان واحدهای صنعتی و تولیدی برگزار گردید.

عقلمندی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان در این جلسه گفت: یکی از ملزومات تقویت تولید ملی خرید محصولات تولیدکنندگان داخلی است و این امر با تغییر ذائقه مردم به مصرف کالای داخلی میسر می شود.

ایشان در ادامه افزود: تولید کنندگان داخلی باید به این باور برسند که مشتریان بزرگنرین سرمایه آنها هستند و حیات و بقای خود را در احترام به خواسته های آنها بدانند و با تولید محصولات با کیفیت و ارائه شایسته آن به بازار اعتماد عمومی را به مصرف کالای بومی و داخلی بدست بیاورند.

عقلمندی درخصوص اقدام فرهنگی برای مصرف محصول ایرانی گفت: باید شبکه مردمی طرح شهید برونسی در استان تشکیل و توسعه یابد و این امر باید از مدارس و دانش آموزان،خانواده ها، شخصیت های تاثیرگذار، اهالی رسانه، ادارات دولتی و جامعه تولید گران شروع و تقویت گردد.

ایشان در ادامه افزود: بسیج کارگران و کارخانجات با اجرای طرح شهید برونسی به یاری تولیدگران می آید و تمام توان خود را در جهت برطرف کردن موانع رونق تولید آنها به کار میگیرد.

مدیران و کارفرمایان واحدهای تولیدی و صنعتی استان ضمن استقبال از اجرای طرح مذکور در کارخانجات، اعلام نمودند در این راستا با ارتقاء کیفیت محصولات خود مردم را به مصرف تولیدات داخلی ترغیب خواهند نمود.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه